Oorspronkelijk geplaatst door DHL
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overal trajectcontrole vanaf 2018
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenBen al blij dat je niet meer om boetezegels moet gaan... Dat was nog de grootste corvee van de straf lolPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenJa, jaren tachtig en negentig moest je nog naar het stadhuis boetezegels gaan kopen. Je moest die dan op een kaart plakken geloof ik, handtekenen en dateren en dan in twee knippen. Ook de BTW op een okkazie moest je voldoen met zegels op (ik geloof want lang geleden) op dezelfde manier. Nu kan je je zoiets niet meer voorstellen heePhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Klopt!
Volgens mij moest je die boetezegels gaan kopen in een postkantoor... niet op het gemeentehuis. juust is juust.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
Ik denk dat het niet helemaal klopt...
Volgens mij moest je die boetezegels gaan kopen in een postkantoor... niet op het gemeentehuis. juust is juust.
Een kaart echt was het ook niet maar een soort van tweedelig retributie-bon met aan de voorkant een A en B-zijde waar er plaats was voorzien om 2 zegels van een bepaalde waarde te kleven.
De pre-historie dus.Last edited by Metaxa; 06/01/2017, 15:56.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Ik denk dat het alle twee kon. , toch zeker in de begin periode van die boetezegels.
Een kaart echt was het ook niet maar een soort van tweedelig retributie-bon met aan de voorkant een A en B-zijde waar er plaats was voorzien om 2 zegels van een bepaalde waarde te kleven.
De pre-historie dus.
En Pre-Historie? Zijn die boetezegels niet pas afgeschaft in 2006 ofzo? Da's amper iets meer dan 10 jaar geleden...
(maar je kon wel al langer met een overschrijving betalen dacht ik)Last edited by Maurice P.P.; 06/01/2017, 16:16.
Comment
-
Ik heb mijn rijbewijs 11 of 12 jaar en heb dat nog geweten in het laatste jaar of als overgang, want heb toen ook al op de manier van nu betaald.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P.
Goh, 'k ga er niet om wedden, 't zou kunnen.
En Pre-Historie? Zijn die boetezegels niet pas afgeschaft in 2006 ofzo? Da's amper iets meer dan 10 jaar geleden...
(maar je kon wel al langer met een overschrijving betalen dacht ik)
Ik weet alvast dat het in 1979 al bestond.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenJe kon die geknipte zegels toch 2x gebruiken, heb dat altijd raar systeem gevonden want controle was er niet
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenoei, kan ik het nog op de werking van't forum steken ik die niet had gelezenPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Afgelopen zaterdagavond zag ik op een brug boven de E314 ter hoogte van, ik denk, maar ben niet zeker Halen (in elk geval tussen Lummen en Aarschot richting Leuven) een soort toestel staan. Het leek mij een soort flitsapparaat maar misschien eerder een mobiele trajectcontrole. Ik zag echter niet verder een een tweede dergelijk toestel als tweede referentiepunt.
Kan het zijn dat dit inderdaad zo'n mobiele trajectcontrole was?
Er was geen tweede referentiepunt, maar kan het zijn dat men een dergelijke mobiele trajectcontrole combineert met zo'n vaste overhangend op de drie rijstroken (zo was er wel een eind verderop).
Comment
-
Het staat vol op dir bruggen over de snelwegen. Is voor de vrachtwagens.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Er stonden er ook enkel op het middenvak.
Die "slimme" camera's zijn ook precies trajectcontroles.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenEr stonden er ook enkel op het middenvak.
Die "slimme" camera's zijn ook precies trajectcontroles.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
Comment