Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overal trajectcontrole vanaf 2018

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
    Sowieso binnen max. een paar jaar is het volledig om zeep hier in Vlaanderen
    volgend jaar ging het cameralaken uitgerold zijn, vandaag zijn er trouwen weer veel in gebruik gesteld:

[img]https://dsocdn.akamaized.net/Assets/...nieuw-0369.jpg[/img]
    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Dat 't mij ferm tegensteekt eigenlijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Er gebeuren daar dan ook bijna geen ongevallen meer, geslaagd project dus!

Leuk is anders natuurlijk maar elk verkeersslachtoffer is er helaas 1 teveel en zolang sommigen blijven volharden in de boosheid is er niet veel keuze.
        en hoeveel ongelukken waren er voor de TC ???

125 op de CC en nog nooit boete gehad ook 95 op E17 viaduct, geen boete, ...
        maar Oost-Vlaanderen is er nu wel heel slecht aan toe, nu al meeste TC en krijgen er ook nog meeste bij, allemaal vlak bij mij :-( Wachtebeke, R4, ...

Comment

• Tja, iedereen wil 130km/h op autosnelweg. Maar ze flitsen pas vanaf +130km/h... zo hebben we het gevoel dat we nog iets mogen...
          Stel dat ze 130 invoeren en flitsen op 130,1... Zo ook 50,70... flitsen vanaf 55,77... Daarom, officieel snelheid naar beneden en als je er 10 over gaat. zware overtreding... intrekking rijbewijs enz.
          Geeft de bestuurder een beetje ruimte... en als ze je dan flitsen, weet je dat je het zelf gezocht hebt...

Comment

• Al een geluk dat we tegenwoordig krachtige wagens hebben. Kunnen we snel van TC naar TC rijden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten

Teveel! Van mij mogen ze alles doen om slachtoffers te vermijden.

Ik zou er zelfs een voor mijn deur of in mijn straat willen. Elke dag komen hier, meestal vrouwen die te laat voor hun werk zijn, over het plein gevlogen met hun leasesletten nadat ze hun kinderen afgezet hebben aan een groot kinderdagverblijf in de buurt. Wegspringen om een ongeval te vermijden is de boodschap. Vorige week belandde er nog zo'n zottin met de gsm tegen haar oor in een buurman zijn tuin. Gelukkig zonder lichamelijke schade maar zo loopt het helaas niet altijd af. Wij willen die gekken zo snel mogelijk uit onze buurt als ze hun rijgedrag niet gaan beginnen aan te passen.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Je geeft het zelf aan... gsm in de hand... gaat tc dat dan oplossen?
                Er is een heropvoeding nodig...

En tc is daar een onderdeel van, geen oplossing...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                  Je geeft het zelf aan... gsm in de hand... gaat tc dat dan oplossen?

Volledig akkoord! Maar waar kun je ze beter treffen dan in hun portefeuille om ze al in die richting proberen te krijgen? En dan nog...
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Dus je maakt er een klasse systeem van... de goedverdiener die € 130 per uur verdient, voelt niet eens dat hij een boete heeft. De andere ziet zijn dagloon die dag verdwijnen... en zal zelfs die dag geld bijleggen om te gaan werken...

Er is meer nodig...
                    ...
                    Ik zie dagelijks minimaal 10 mensen niet handenvrij bellen... Buiten het woon-werk tijdstip rijden ze veel harder...
                    Vrachtwagens steken voorbij bij regen, wisselen van vak en kijken naar niets...
                    Rijden mensen kleine openingen dicht, zodat niemand kan invoegen/ritsen.

Is niet op te lossen met boetes.

Concreet:
                    Iedere auto maximaal 150km/h
                    Iedere vracht en lichte vracht 100km/h

Flitsers in iedere zone 30

Trajectcontrole; zone 70

Of auto's die hun max snelheid aanpassen binnen de zone...en hun max snelheid begrenzen op 130km/h. En zo een goedkopere verzekering krijgen. Minder verkeersbelasting, btw biv betalen.

Er zijn genoeg middelen...
                    Last edited by ; 23/06/2017, 11:23.

Comment

Dus je maakt er een klasse systeem van... de goedverdiener die € 130 per uur verdient, voelt niet eens dat hij een boete heeft. De andere ziet zijn dagloon die dag verdwijnen... en zal zelfs die dag geld bijleggen om te gaan werken...
                      Heel simpel, iedereen houdt zich aan de regels, geen discussie mogelijk en niemand een boete. Dan kunnen ze de Turteltaks misschien terug invoeren om aan geld te geraken

Comment

• Weyts mag wel boffen met zijn trajectcontroles, ze kunnen op onze regionale wegen niet zo vaak efficiënt toegepast worden. Controleren op stroken van een paar kilometers is nutteloos, temeer dat de betrokken zones vast liggen en dus gauw gekend zijn. En personeel om mobiele tc's (de dag dat de apparaten zullen bestaan... ) te beheren heeft de overheid niet. Eigen marketing van Weyts, dat is het... Hij mag dan nog even op TV komen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Heel simpel, iedereen houdt zich aan de regels, geen discussie mogelijk en niemand een boete. Dan kunnen ze de Turteltaks misschien terug invoeren om aan geld te geraken
                          Er zijn er altijd die zich boven de wet zetten, of lees boven de medeweggebruikers...

Als je te snel rijdt ea., moet je niet denken ik overtreed de wet... Dan denk je eigenlijk, ik mag meer dan de andere...

ik heb een betere auto, ben beter bestuurder, heb meer....

Comment

• Allé mannen, nu gade Weyts zijn geldklopperij nog goedspreken. Hij gaat zo hard melken dat op n'een dag de koe geen tepels meer heeft.

Comment

• Om een voorbeeld te geven, de steenweg hier die Geraardsbergen binnenkomt is van 120 naar 50 gegaan in de loop der jaren. Kon steeds vlot gereden worden, vielen weinig of geen doden. Nu hebben ze hier verkeerseilanden, flitsers en wat weet ik nog allemaal gezet waardoor je stilstaat in de spitsuren. In 't teken van de verkeersveiligheid. En dan werd er nog iemand onlangs dood gereden. Jonges toch... Laatste accident dat ik me herinner is ne moto die 25 jaar geleden verongelukte omdat hij zeeeeeeeer snel reed.
                              Dus opbrengst veiligheid:0,0. Opbrengst staat: veel centen door hun flitswerk aan 50 per uur.

Comment

• Van trajectcontrole gaan ze nochtans niet "rijker" worden. Maar dat weten ze hier nu nog niet in België...
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                                  Van trajectcontrole gaan ze nochtans niet "rijker" worden. Maar dat weten ze hier nu nog niet in België...
                                  Just, heel just... maar Weyts denkt dat die palen nu ook geld gaan opbrengen

Comment

Je geeft het zelf aan... gsm in de hand... gaat tc dat dan oplossen?

er zijn dagelijks 100-den verschillende overtredingen, voorrang, rood licht, gsmmen, gebruik lichten, ..., en met TC controleer je maar op één, snelheid !!! :-(

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                      Om een voorbeeld te geven, de steenweg hier die Geraardsbergen binnenkomt is van 120 naar 50 gegaan in de loop der jaren. Kon steeds vlot gereden worden, vielen weinig of geen doden. Nu hebben ze hier verkeerseilanden, flitsers en wat weet ik nog allemaal gezet waardoor je stilstaat in de spitsuren. In 't teken van de verkeersveiligheid. En dan werd er nog iemand onlangs dood gereden. Jonges toch... Laatste accident dat ik me herinner is ne moto die 25 jaar geleden verongelukte omdat hij zeeeeeeeer snel reed.
                                      Dus opbrengst veiligheid:0,0. Opbrengst staat: veel centen door hun flitswerk aan 50 per uur.

vlakbij ons een vergelijkbaar geval, T-kruising van 2 gewestwegen, af en toe eens een ongeval met blikschade door een dommerik die geen voorrang gaf, zat was of ...
                                      maar behalve op die momenten, redelijk vlot verkeer.
                                      nu sinds ruim een jaar staan er verkeerslichten, IEDERE dag file, ruim 1 km
                                      conclusie : VEEL veiliger voor de statistieken, voor de verkeersdoorstroming = een ramp, met als gevolg onveilige toestanden van mensen die niet kunnen, willen wachten :-(

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69

125 op de CC en nog nooit boete gehad ook 95 op E17 viaduct, geen boete, ...
                                        maar Oost-Vlaanderen is er nu wel heel slecht aan toe, nu al meeste TC en krijgen er ook nog meeste bij, allemaal vlak bij mij :-( Wachtebeke, R4, ...
                                        Van Zaffelare naar Wachtebeke ook.
                                        Heb daar nog nooit controle geweten.
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Kunde u voorstellen hoe hard ik verschoten was enkele jaren geleden toen ik over die viaduct op de E17 scheurde aan erg hoge snelheid en dat ik op een gegeven moment hoorde 'einde trajectcontrole'...

Comment

Working...
                                          X