Mededeling

Collapse
No announcement yet.

schakelproblemen opel insignia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• schakelproblemen opel insignia

Hallo,

ik ben in het bezit van een opel insignia sports tourer van 2011.

Sinds kort merkte ik op dat het schakel heel af en toe zwaar was met het achteruit trekken van de versnellingspook.

Vooruit schakelen is geen probleem maar achteruit is zeer zwaar en met veel weerstand.

Het rijden op zich laat hier niets van merken.

wat zou dit kunnen zijn?

Alvast bedankt!

Is een gekend probleem bij Opel, de kwaliteit van die boite is echt bagger. Opel komt niet tussen, je bent niet de eerste en al zeker niet de laatste.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Rij er eens mee naar een Opel dealer en laat ene mecanieker er mee rijden. Die zal u meer weten te zeggen dan hier opt forum
      2012 Opel Astra ST Ecoflex
      2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Kan ook te maken hebben met de afstelling van de stangen.

Comment

2mnd geleden ook boite van onze insignia laten vervangen, idd veel voorkomend probleem.

Opel komt er toch niet snel meer in bij ons, niet normaal hoeveel kosten we al aan die auto gehad hebben
          BMW F31 318d | BMW E30 325i cabrio | BMW F20 M135i

Comment

Opel is één van de meest afgekraakte merken maar toch verkopen die mannen auto's als zoete broodjes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse
              Opel is één van de meest afgekraakte merken maar toch verkopen die mannen auto's als zoete broodjes.
              Kortingen zijn dan ook enorm op die wagens, achteraf weet je waarom.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                Tja, zelfde is ook wel met Renault hé. Die mannen verkopen hier ook een pak wagens.
                Mijn vriendin heeft nu 1 maand een nieuwe Clio (bedrijfswagen) en daar werkt de keyless entry al niet meer van (begon na week 2 al te haperen)
                Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD
                  Tja, zelfde is ook wel met Renault hé. Die mannen verkopen hier ook een pak wagens.
                  Mijn vriendin heeft nu 1 maand een nieuwe Clio (bedrijfswagen) en daar werkt de keyless entry al niet meer van (begon na week 2 al te haperen)
                  Alle dat beloofd, mijn vriendin krijgt binnenkort ook haar Clio van het werk...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Alle dat beloofd, mijn vriendin krijgt binnenkort ook haar Clio van het werk...

haha, pas op, leuke wagens voor de rest! Rijdt zéér goed en ze zijn vooral zéér stil (ze reed ervoor met een 208 en verschil is dag en nacht, je zou bijna denken dat het een benzine is!).
                    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD

haha, pas op, leuke wagens voor de rest! Rijdt zéér goed en ze zijn vooral zéér stil (ze reed ervoor met een 208 en verschil is dag en nacht, je zou bijna denken dat het een benzine is!).
                      Die 208'jes zijn idd niet stil. Zij komt van een Yaris 1.1, en gaat nu een Clio krijgen met de laagste benzine motor in het gamma ( geen idee welke dat is, nog niet opgezocht).

Ben al blij dat ze nu wel airco krijgen :p

Comment

Working...
                      X