Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kennis dieselrijders, is lager als benzinerijders!
Vanaf volgende maand mogen sterk vervuilende wagens het centrum van Antwerpen niet meer binnenrijden. Uit een onderzoek van de Universiteit Antwerpen blijkt nu dat amper vijf procent van de dieselrijders weet of zijn wagen al dan niet 't Stad binnen mag.
je vergeet er wel bij te vermelden dat die enquete, afgenomen door VAB, maar bij 254 mensen is en de gazetten dan ineens zeggen: 5% van de dieselrijder weet maar dat ...
Vanaf volgende maand mogen sterk vervuilende wagens het centrum van Antwerpen niet meer binnenrijden. Uit een onderzoek van de Universiteit Antwerpen blijkt nu dat amper vijf procent van de dieselrijders weet of zijn wagen al dan niet 't Stad binnen mag.
ik hoor ze graag bezig in het artikel...die geloven echt zelf al hun leugens he...
de LEZ, de Velo’s, betere tramverbindingen... Het is aan het stadsbestuur om voortdurend stappen in de juiste richting te zetten en aan de Antwerpenaar om met volle overtuiging mee te werken.
en als je dan wat googlet kom je uit dat ze bus en tramlijnen gaan schrappen wegens te kort aan personeel, de LEZ die voor buitenlandse nummerplaten waarschijnlijk niet werkt en die hun boete nooit gaan toe krijgen...
mss wel ot over de velo's, maar met 35000 abonnees op half miljoen inwoners is dat wel een relatief groot succes, er komen rond apen nog extra tramlijnen en het stadsnetwerk wordt niet echt afgebouwd maar er wordt meer bespaard op landelijke (vooral nacht-) lijnen dacht ik
ik geef toe dat de gazet altijd al redelijk achter hun stadsbestuur staat, das nu met de wever zo maar net zo met janssens
Comment