Onze overheid is zo'n inefficiënt apparaat dat het me nogal sterk lijkt dat ze zo'n complot hebben kunnen bedisselen. Eerder per ongeluk iets goed gedaan denk ik.
Ik rijd momenteel benzine maar ik vind een diesel nog altijd de "betere" voor dagdagelijks gebruik.
Het verbruikt minder, kost minder in onderhoud en het kan in mijn hoofd zitten maar 'k heb nog altijd het idee dat ze duurzamer zijn.
En los daarvan, de meeste diesels leveren moeiteloos een berg koppel laag in de toeren... wat maakt dat ze toch wel heel gemakkelijk rijden.
Iedereen die er anders overdenkt moet mijne turbo benzine eens horen wanneer je al 't koppel laag onderin gebruikt, dat klinkt alsof 'ie thuiskomt van een nachtje diep doorzakken, zowel schijtend als kotsend nog probeert zich van z'n beste kant te laten zien. De volgende keer schakel je wel een versnelling lager. Echt joh, Alpina D3 > BMW M3 voor dagdagelijks gebruik. En 't is erg om te zeggen, want het heeft nul komma nul emotie, een elektromotor is nog "beter"... daar gaan we dus naartoe.
Ik rijd momenteel benzine maar ik vind een diesel nog altijd de "betere" voor dagdagelijks gebruik.
Het verbruikt minder, kost minder in onderhoud en het kan in mijn hoofd zitten maar 'k heb nog altijd het idee dat ze duurzamer zijn.
En los daarvan, de meeste diesels leveren moeiteloos een berg koppel laag in de toeren... wat maakt dat ze toch wel heel gemakkelijk rijden.
Iedereen die er anders overdenkt moet mijne turbo benzine eens horen wanneer je al 't koppel laag onderin gebruikt, dat klinkt alsof 'ie thuiskomt van een nachtje diep doorzakken, zowel schijtend als kotsend nog probeert zich van z'n beste kant te laten zien. De volgende keer schakel je wel een versnelling lager. Echt joh, Alpina D3 > BMW M3 voor dagdagelijks gebruik. En 't is erg om te zeggen, want het heeft nul komma nul emotie, een elektromotor is nog "beter"... daar gaan we dus naartoe.
Comment