Oorspronkelijk geplaatst door DHL
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mensen warm maken voor benzine is een pure belastingsverhoging.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
Eandis is geen energieleverancier...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Ik moet die kerels wel betalen, de afzetters.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIk ga ne keer stoppen met betalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
We zitten weer serieus off topic zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
Bijlange niet. In een bullshit-topic moet ge toch bullshit posten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenVan nu tot 2025 gaan ze diesel bannen, en vanaf dan tot 2035 benzinemotoren...
zoniet, nog vroegerOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Inderdaad... Hoogstens de verkoop van nieuwe diesel aan banden leggen. En dan nog.
Er is geen alternatief. Voor Jan en Piet wel (elektrisch, hybride, ...). Maar ik zie uw average vrachtwagen die 1000 km per dag moet afleggen al om de 300 km stoppen voor 3 uur om de batterij op te laden. Transport zal 'ietskes' duurder worden dan.
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenInderdaad... Hoogstens de verkoop van nieuwe diesel aan banden leggen. En dan nog.
Er is geen alternatief. Voor Jan en Piet wel (elektrisch, hybride, ...). Maar ik zie uw average vrachtwagen die 1000 km per dag moet afleggen al om de 300 km stoppen voor 3 uur om de batterij op te laden. Transport zal 'ietskes' duurder worden dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendat wij in onze generatie veel gaan meemaken, kun je niet naast goedschiks of anders
Met andere woorden: we zijn gewoon verwend en vlug verveeld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendat wij in onze generatie veel gaan meemaken, kun je niet naast goedschiks of anders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
vorige generaties maakten zeker niet de thrill mee van +200pk aan <6l / 100km.
Met andere woorden: we zijn gewoon verwend en vlug verveeld
;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
ge zijt er vet mee met overal 70 en overal traject control !
;-)
Comment
Comment