Oorspronkelijk geplaatst door sunking
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mensen warm maken voor benzine is een pure belastingsverhoging.
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenKan je dat staven?
Nog veel succes met de verkoop van je 316i.... .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
wat doe ik niet ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwij wisten in be ook zo goed als niets van de probs met de vw tsi's waar dietren ook zijn handen van aftrok
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtennee, arme verbranding bij een naft is roet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Nog veel succes met de verkoop van je 316i.... .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
Dankje, 10 minuten geleden verkocht!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Hopelijk laat de nieuwe eigenaar elke 15.000 km z'n olie verversen, of z'n zalige benzineblokje draait binnen de kortste keren voor de tweede keer de soep in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
En zelfs dan nog draaien ze in de soep.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenAan de goedkope naft.
Dat mijn M4 nu tikt als een diesel -how ironic- heeft niks met de brandstof, motorolie of het gebruik van de wagen te maken. Het ligt aan de beste motorbouwer ter wereld () die ook wel eens een steekje laat vallen. sunking Los van constructiefouten denk ik dat problemen toch eerder te wijten zijn aan de nieuwe manier van rijden, wat voor geen enkele motor goed is. En dat is geen gok maar effectief bewezen (zal het artikel eens opzoeken). Zoals zei, met regelmaat eens goed de sporen geven.
Comment
-
Ok logic uw uitleg is niet onlogogisch.
Dus het nieuwe rijden, laag in toeren, is niet goed en dat geloof ik. Die automaat heeft lange verzetten en schakelt echt vroeg op in D stand tenzij als je hem flink de sporen geeft ( probeer maar eens in het antwerpse). Maar, vervuiling van de motor door dat slechte gebruik is dan niet tegen te gaan door op tijd olie te wisselen? De 1.8T van audi/vw had ook enorme problemen, oplossing van vw: olie interval verkorten.
Veel van die vuiligheid komt toch in de olie terecht en het is net mijn oliepomp die er de brui aan gaf met alle gevolgen van dien als ik de dealer mag geloven.
Niet dat per se de olie elke 15k moet gedaan worden maar 36k is mss toch wat op het randje als je dat samentelt met het laag in toeren rijden, directe injectie, turbo .. mss had verversen na 30k het al wel kunnen vermijden maar even goed kan het er niets mee te maken hebben, ik heb geen bewijzen idd enkel vermoedens maar ook geen bewijzen in de andere richting zeg maar en wel een slechte ervaring.
als bv uw brandstofpomp er de brui aan geeft , dan is de link met slechte brandstof ook snel gelegd.
ps waarom ververs je om de 15k in de M4? Zo voorgeschreven?
Comment
-
Nog een ding ivm het ontwerp van de motor. Als je geen oliedruk meer hebt , doet de kettingspanner het niet meer en is je distributie quasi onmiddelijk om zeep. Daarom dat mijn motor, die het altijd perfect deed, van de ene moment op de andere in de soep liep na het wegvallen van de oliedruk. Met een riem gaat ge dat risico niet hebben.
Comment
-
Idd, ik denk dat het voor geen enkele wagen goed is om steeds laag in toeren te rijden. Maar laat dat net de manier zijn om het verbruik laag te houden.
De meeste garagisten zeggen dat je best voor je naar de keuring gaat de motor is goed warm rijd en daarna is hoog in toeren trekt. Deed da me mijn diesel regelmatig is, zeker als ik dan is ver moest rijden en de motor goed warm stond.
Comment
Comment