Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mensen warm maken voor benzine is een pure belastingsverhoging.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
    Heb heel mijn leven in de antwerpse rand gewoond ... Nu woon ik in centrum gent,
    En, valt dat taalkundig wat mee?
    Zij verstaan u uiteraard perfect, AA is een wereldtaal, maar begrijp jij die Gentenaren ook?

Comment

• Wat valt er niet te begrijpen aan het Gents? Buiten dat het soms belachelijk uitkomt is dat perfect te verstaan. Heel wat beter als dat West-Vlaams

Comment

• 't is eerder dat westvlaams da mij soms wa de oren uitkomt
        ma antwerps, kan ik eigenlijk ook ni meer horen... tijd om naar vlaams brabant uit te wijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
          Wat valt er niet te begrijpen aan het Gents? Buiten dat het soms belachelijk uitkomt is dat perfect te verstaan. Heel wat beter als dat West-Vlaams
          En te bedenken dat Gent vol zit van de Westfluten, ze zijn gek op die stad

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

En te bedenken dat Gent vol zit van de Westfluten, ze zijn gek op die stad
            Moesten ze kunnen, ze annexeerde die stad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking
              't is eerder dat westvlaams da mij soms wa de oren uitkomt
              ma antwerps, kan ik eigenlijk ook ni meer horen... tijd om naar vlaams brabant uit te wijken
              Wuk zegge gie nu.
              Skonste toale dat r is.
              Ze moetn juste kjir ljirn da die weslvloamingn nie moetn undertitteld wordn
              :-)

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Comment

Working...
              X