Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GPS installatie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• GPS installatie

Hallo iedereen,

ik ben net nieuw op dit topic en heb zojuist een 2dehands Polo gekocht van het jaar 2013 ZONDER gps.
    Nu ben ik al eens gaan informeren hoeveel het mij zou kosten voor dit te installeren en de prijzen schommelen dan vaak tussen de 1000-1400 euro.

Nu zie ik op verschillende 2dehands sites dat er sommigen al te koop zijn vanaf 250 euro. Maar mis ik iets dient er iets extra geïnstalleerd te worden dat de kosten bij de garages zo hoog oplopen?

Alvast bedankt!

De oorsprong van de toestellen op de tweedehandsmarkt is niet altijd even koosjer.
    Een TomTom-toestelletje kost een fractie, is meer up to date, en doet zijn werk beter.
    Enige nadeel: het staat zo mooi niet als een ingebouwde device.
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Wil je echt €1000 euro betalen voor een gps die slechter werkt dan van je telefoon?
      Moet je telkens ook nog eens betalen voor kaartupdates en live info.

​​Die op 2dehands.. de heel goedkope zijn chinese namaak en de iets duurdere zijn gestolen originele.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dean1234 Bekijk Berichten
        Maar mis ik iets dient er iets extra geïnstalleerd te worden dat de kosten bij de garages zo hoog oplopen?

Alvast bedankt!
        Enige wat je nog moet bijnemen is gps antenne, maar die kan je al voor +-25euro vinden. Dealer is duur omdat de navigatie units daar belachelijk overpriced zijn.
        Wat is het budget, er zijn heel goeie alternatieven op de mark. Zoals bvb het merk Zenec. Nemen ook meteen alles over wat uwe originele radio toont, parkeer sensoren stuurbediening etc.
        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Mijn vader heeft wat connecties in Brussel en we hebben daar 1 laten plaatsen voor 250 euro. 5 keer goedkoper maar alles ziet er proper uit en de Navigatie , radio, etc werkt allemaal dus lijkt mij alvast geen brol?

Comment

Maar volgens jullie is dat dus een namaak?

Comment

Als ze van Brussel komen zal 't wel gene namaak zijn.

Comment

Comment

Deze is geïnstalleerd jongens :

Comment

ik zou zelf durven, weet je gelijk of het werkt

Comment

Mijn vader heeft wat connecties in Brussel en we hebben daar 1 laten plaatsen voor 250 euro. 5 keer goedkoper maar alles ziet er proper uit en de Navigatie , radio, etc werkt allemaal dus lijkt mij alvast geen brol?
                      Lol, ik heb ook veel connecties in Brussel......................
                      Bijna de helft van mijn jaarloon gaan die richting op

Comment

Deze is geïnstalleerd jongens :
                        http://m.kapaza.be/nl/vi/115835222.htm
                        Dat is duidelijk geen originele software erop en de lay-out is ook niet hetzelfde, maw namaak.

Maar als dat goed werkt voor je, des te beter.

​​​​​

Comment

Working...
                        X