Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Rarara wat zou ik ingevuld hebben. Wel als ultieme passagier.
Na die van Namaz de beste bijdrage. Als passagier.....looool
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Een bak van over de vijf meter ? Hoe kan dat tof zijn om te rijden ? Ik heb er geen ervaring mee, maar kan het mij moeilijk voorstellen. Voor 100.000 € zou ik mij toch iets volledig anders kiezen.
Of zijn jullie hier allemaal CEO's en ministers die zich laten rijden ? :-)
als je van dynamiek houdt, beetje contradictio in terminis...waarom kies je dan voor zon slagschip als de 5 zal op dat gebied nog beter doet, ok 7 zal mss nog wat stiller zijn en door langere wielbasis per defenitie iets meer comfortabeler
Een bak van over de vijf meter ? Hoe kan dat tof zijn om te rijden ? Ik heb er geen ervaring mee, maar kan het mij moeilijk voorstellen. Voor 100.000 € zou ik mij toch iets volledig anders kiezen.
Of zijn jullie hier allemaal CEO's en ministers die zich laten rijden ? :-)
Ik kan wel een bloemlezing houden als ik wil Ieder zijn keuze zeker ?
Toch vind ik, naar gelang je ouder wordt, wil je andere zaken. Vroeger moest het snel gaan, harde wegligging enz, met ouder worden staat ge meer op comfort. Ik zou bvb nooit een Porsche willen. Vroeger zou ik direct getekend hebben
Toch vind ik, naar gelang je ouder wordt, wil je andere zaken. Vroeger moest het snel gaan, harde wegligging enz, met ouder worden staat ge meer op comfort. Ik zou bvb nooit een Porsche willen. Vroeger zou ik direct getekend hebben
Kan ik alleen maar beamen...
In de tijd toen de uilen nog spraken vond ik een R5 Turbo en consoorten het van het.
Ik vond al die mensen met hun grote Mercedessen en BMW's onnozelaars: zoveel geld uitgeven en zo'n R5-ke ging stukken rapper.
Nu zit ik in een Espace met een 1600 dieselke... (die eigenlijk beter vooruit gaat dan de gemiddelde auto)
Maar nu geniet ik meer van het comfort en de uitrusting.
Ik was in het eerste derde van mijn leven (wat men vroeger heet) zot van breaks.Mijn ouders waren Saab mensen en ik vond het toen jammer dat Saab geen breaks had.
In tweede derde van mijn leven begonnen mijn ouders met breaks te rijden (begin van de bedrijfswagen waanzin).
Op dit moment neig ik zelf het meest naar breaks. Ondanks die coupé eventjes.
Comfortslee = s klasse
Common sense daily gezinswagen = e klasse break
Snelle wagen = e63 break
Comment