Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stelling: verbruik is zwaar overrated (in de totale kostprijs van een wagen)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten

Ik heb de indruk dat je dan juist wel masochistisch bent, als je daar altijd aan denkt. Denk je dat ook als je bij de slager een biefstuk koopt, of op café een toerke geeft ?
    Ne simple sossis kost bij de Colruyt 5€ de kilo, brochetten 11€ de kilo. Een fles Everyday rode wijn 2,5€. Maar naft aan 1.2€ de liter doet pijn ? Als dat echt zo is, rij dan wat meer met de fiets ;-)
    ja, maar ge koopt niet elke keer 50 flessen rooie wijn, 2 keer per week
    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• dien naft van 1.2€ smaakt wel ni goe, en mottig dat ge daar van zijt de volgenden dag.

Comment

• Al ne keer mazout gedronken?

Comment

• da smaakt nog slechter, 't enige voordeel is da ge der minder van moet drinken voor t zelfde effect, da geeft ook nog eens stinkende scheten en als ge te veel drinkt dan raakt je schetenfilter en je slokdarmklep verstopt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten

ja, maar ge koopt niet elke keer 50 flessen rooie wijn, 2 keer per week
            Nee, maar je koopt meer dan enkel een fles wijn bij een wekelijkse aankoop in het warenhuis, je totaalbedrag zal toch niet lager liggen dan je wekelijkse tankbeurt ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
              Welke onderdelen zijn te licht in nen 316d? Is toch dezelfde motor/bak dan 18d/20d dacht ik? Toch de oudere...
              Kort gesteld, Neen.

Het is niet omdat de nummers van de vervangonderdelen overeenkomen, dat ze origineel ook zo geleverd worden...

vliegwiel, koppeling, drukgroep, legering van onderdelen, enz zijn anders.

Comment

• Nieuwe stelling, het bedrag van de aankoop van een gemiddelde auto geef je nog eens uit aan brandstof en onderhoud op de normale levensduur.

Met als kanttekening, een auto van €8000 nieuw gaat meer kosten aan onderhoud en brandstof. Tenzij je er maar 5000km mee rijdt per jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten

Nee, maar je koopt meer dan enkel een fles wijn bij een wekelijkse aankoop in het warenhuis, je totaalbedrag zal toch niet lager liggen dan je wekelijkse tankbeurt ;-)
                  moest ik bij mijn wekelijkse boodschap een liter benzine moeten kopen en daarmee toekomen voor enkele dagen, ge zou mij ook ni horen klagen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                    Al ne keer mazout gedronken?
                    Jos, 2 tango's

Comment

• Santé

Comment

• Verbruik is inderdaad een te verwaarlozen kost vergeleken met de totale kostprijs van autorijden. 400 km rijden met mijn Golf kost mij ongeveer 15 euro aan brandstof ofwel +/- 40 euro per maand.

Comment

• Jammer alleen van de kofferruimte die je verliest door de CNG tank, en die van de golf is al niet zo heel groot.

Comment

• toch wat raar dat men hier vit over het verbruik, maar dat men op het ogenblik van de aankoop niet kijkt om een pak opties die soms weinig zullen gebruikt worden...

Comment

• De koffer van een Golf Variant is voor mij ruim voldoende.Enig nadeel is het ontbrekende reservewieltje.Je kan veel meer besparen door te kopen in het buitenland en overbodige weinig gebruikte opties achterwege te laten. Promotieprijs bij d'Ieteren voor een Variant TGI Trendline : 21.830 euro . Bij den Duits : +/- 17.000 euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                toch wat raar dat men hier vit over het verbruik, maar dat men op het ogenblik van de aankoop niet kijkt om een pak opties die soms weinig zullen gebruikt worden...
                                Opties kosten achteraf niets extra... een dikke motor wel.

Comment

• Tomski

Ik hoop dat jullie ermee aan het rammelen zijn...?
                                  Je kunt een aankoopprijs dan wel "vergeten", je moet die nog wel uitgeven, verkoper vergeet die niet....

Het gaat over de totale kostprijs, niet de perceptie ervan
                                  2.0 JTDm

Comment

• Als ze hunne naft ni kunnen betalen aan de pomp, zullen ze het zich hopelijk wel weer herinneren

Comment

• Daarom da'k diesel lol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                                        Als ze hunne naft ni kunnen betalen aan de pomp, zullen ze het zich hopelijk wel weer herinneren
                                        ik verhuur mijn auto telkens een paar dagen en dan rij ik met de naft die de huurder er nog ingelaten heeft

Comment

• Ik wil die van u wel huren, maar krijg ik dan korting zodat ik de naft kan betalen?

Comment

Working...
                                          X