Ik heb een schoonbroer die zeker elk jaar een andere koopt diene is nog erger.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Stelling: verbruik is zwaar overrated (in de totale kostprijs van een wagen)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking't is trouwens net omwille van al die miserie dat ik besloten heb in t centrum van gent te gaan wonen, dicht bij station dampoort, (ik ben daar terug min of meer halftijds beginnen studeren) want daar heb je eigenlijk geen auto nodig en je geraakt nog vlot in antwerpen met de trein.Last edited by Gixxer; 17/03/2017, 23:39.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenIk weet niet wat dat is met die oudere ford focus diesels maar ik hoor en zie daar bijna niks als miserie over. Slecht starten, zwarte/blauwe wolken uitbraken.. in de straat waar ik woonde waren er 2 van die krellen, als die na 5 keer starten dan toch weg geraken hangt heel de straat vol rook.
Wil je echt goedkoop rijden koop dan zoiets: http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...314?asrc=st|as . Niet kapot te krijgen.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
Het ligt niet zozeer aan die Focus, dat 1.6 blok van PSA/Ford was vooral de eerste jaren echt bagger. Zat ook in 308/C4/S40 en V50,...Allemaal dezelfde problemen maar bij de Focus viel het extra hard op omdat er zoveel van werden verkocht. Volvo's van die jaren ('06-'07) met dat bok zie je ook nog amper en deze die wel nog rijden hebben zware kosten gehad.
De andere een recentere C-max.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk BerichtenMoeten daarom geen kleine gebakjes zijn die vanaf windkracht 4 weggeblazen worden op de autostrade en 4500 toeren draaien aan 120
In het hogere segment zijn Mazda 6, Honda Accord, Subaru Legacy... met een atmosferische benzinemotor meestal schitterende en goedkope occasies.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten..... politieker ..... de ballen om ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk BerichtenMoeten daarom geen kleine gebakjes zijn die vanaf windkracht 4 weggeblazen worden op de autostrade en 4500 toeren draaien aan 120
Nieuwe benzineauto’s draaien max. 3500 t/m bij 120 km/u. Zelfs met 0.8 l of 1.0 l motor, met of zonder turbo. Sommige maken misschien veel lawaai, maar dat is door ontbreken van geluidsisolatie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten80 jaar geleden, van overdrijven gesproken....
Deze vertraging kwam door de 2e wereldoorlog want in 1939 waren er al 250 prototype klaar (78 jaar geleden)
Een mens kan er al eens 2 jaar naast zitten hé
- Likes 1
Comment
-
Niet de periode dat jij er naast zit, maar de insinuatie dat mensen de auto's uit deze periode als referentiekader nemen... de meesten hebben er zelfs niet mee gereden... mijn Oudste referentiekader is een kever en een ds uit 1974.
en zo een ds werd heus niet weggeblazen....
Comment
-
Dat is complete onzin. Lees bv de testen van de audi Q2 eens. De 1.6 TDI komt er uit als minpunt (zwak en rumoerig) en de 1.0 TSI als prima keuze (stil en vlot). http://www.autozine.be/text/1414.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichtende 1.0 TSI als prima keuze (stil en vlot).[/url]
Comment
Comment