Oorspronkelijk geplaatst door RX-8
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Stelling: verbruik is zwaar overrated (in de totale kostprijs van een wagen)
Collapse
X
-
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
ja, maar ge koopt niet elke keer 50 flessen rooie wijn, 2 keer per week
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenWelke onderdelen zijn te licht in nen 316d? Is toch dezelfde motor/bak dan 18d/20d dacht ik? Toch de oudere...
Het is niet omdat de nummers van de vervangonderdelen overeenkomen, dat ze origineel ook zo geleverd worden...
vliegwiel, koppeling, drukgroep, legering van onderdelen, enz zijn anders.
Comment
-
Nieuwe stelling, het bedrag van de aankoop van een gemiddelde auto geef je nog eens uit aan brandstof en onderhoud op de normale levensduur.
Met als kanttekening, een auto van €8000 nieuw gaat meer kosten aan onderhoud en brandstof. Tenzij je er maar 5000km mee rijdt per jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
Nee, maar je koopt meer dan enkel een fles wijn bij een wekelijkse aankoop in het warenhuis, je totaalbedrag zal toch niet lager liggen dan je wekelijkse tankbeurt ;-)2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
- Likes 1
Comment
-
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
De koffer van een Golf Variant is voor mij ruim voldoende.Enig nadeel is het ontbrekende reservewieltje.Je kan veel meer besparen door te kopen in het buitenland en overbodige weinig gebruikte opties achterwege te laten. Promotieprijs bij d'Ieteren voor een Variant TGI Trendline : 21.830 euro . Bij den Duits : +/- 17.000 euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtentoch wat raar dat men hier vit over het verbruik, maar dat men op het ogenblik van de aankoop niet kijkt om een pak opties die soms weinig zullen gebruikt worden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenAls ze hunne naft ni kunnen betalen aan de pomp, zullen ze het zich hopelijk wel weer herinneren2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
Comment