Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Stelling: verbruik is zwaar overrated (in de totale kostprijs van een wagen)
Ik heb de indruk dat je dan juist wel masochistisch bent, als je daar altijd aan denkt. Denk je dat ook als je bij de slager een biefstuk koopt, of op café een toerke geeft ?
Ne simple sossis kost bij de Colruyt 5€ de kilo, brochetten 11€ de kilo. Een fles Everyday rode wijn 2,5€. Maar naft aan 1.2€ de liter doet pijn ? Als dat echt zo is, rij dan wat meer met de fiets ;-)
ja, maar ge koopt niet elke keer 50 flessen rooie wijn, 2 keer per week
da smaakt nog slechter, 't enige voordeel is da ge der minder van moet drinken voor t zelfde effect, da geeft ook nog eens stinkende scheten en als ge te veel drinkt dan raakt je schetenfilter en je slokdarmklep verstopt
ja, maar ge koopt niet elke keer 50 flessen rooie wijn, 2 keer per week
Nee, maar je koopt meer dan enkel een fles wijn bij een wekelijkse aankoop in het warenhuis, je totaalbedrag zal toch niet lager liggen dan je wekelijkse tankbeurt ;-)
Nee, maar je koopt meer dan enkel een fles wijn bij een wekelijkse aankoop in het warenhuis, je totaalbedrag zal toch niet lager liggen dan je wekelijkse tankbeurt ;-)
moest ik bij mijn wekelijkse boodschap een liter benzine moeten kopen en daarmee toekomen voor enkele dagen, ge zou mij ook ni horen klagen....
Verbruik is inderdaad een te verwaarlozen kost vergeleken met de totale kostprijs van autorijden. 400 km rijden met mijn Golf kost mij ongeveer 15 euro aan brandstof ofwel +/- 40 euro per maand.
toch wat raar dat men hier vit over het verbruik, maar dat men op het ogenblik van de aankoop niet kijkt om een pak opties die soms weinig zullen gebruikt worden...
De koffer van een Golf Variant is voor mij ruim voldoende.Enig nadeel is het ontbrekende reservewieltje.Je kan veel meer besparen door te kopen in het buitenland en overbodige weinig gebruikte opties achterwege te laten. Promotieprijs bij d'Ieteren voor een Variant TGI Trendline : 21.830 euro . Bij den Duits : +/- 17.000 euro.
toch wat raar dat men hier vit over het verbruik, maar dat men op het ogenblik van de aankoop niet kijkt om een pak opties die soms weinig zullen gebruikt worden...
Opties kosten achteraf niets extra... een dikke motor wel.
Ik hoop dat jullie ermee aan het rammelen zijn...?
Je kunt een aankoopprijs dan wel "vergeten", je moet die nog wel uitgeven, verkoper vergeet die niet....
Het gaat over de totale kostprijs, niet de perceptie ervan
Comment