Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rentanorm en wagen einde lease / kleine blutsje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Rentanorm en wagen einde lease / kleine blutsje

Hey all

Mijn wagen komt einde lease en op de karakterlijn van de achterdeur zit een blutsje en de lak is er vanaf ( al wel bijgelakt met audi lakstift ) . Zie foto's
    De witte kras is al weggewerkt met commandant 4.
    Nu is mijn vraag zou ik dit zo laten bij binnenleveren ? Heb her en der eens een prijs opgevraagd om te repareren ( en dat varieert van 190-270 euro )
    Dit is het enigste van schade aan mijn wagen en stel dat de lease er toch over valt, zou het dan niet goedkoper zijn dan die 190-270 euro ?
    Dank je voor jullie goede raad :-)

Rob
    Last edited by rolelael; 01/04/2017, 18:34.
    Audi A6 Avant 2.0 tdie - Avonturienblauw - 2010

Zo laten.
    Valt binnen de normen, volgens mij (kleiner dan 2 euro), en als de kras weg is (of korter dan een bankkaart) is het ook ok.
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Ok maar ik las dat er dan geen lakschade mocht zijn in de deuk. Het is wel bijgelakt met stiftje en vernis erop
      Audi A6 Avant 2.0 tdie - Avonturienblauw - 2010

Comment

zou het zo laten, maar als je denkt dat het het enige is, think again, want gegarandeerd dat ze met nog een hoop afkomen. Been there, done that. 15 jaar geleden kon je vol krassen teruggeven enzovoort, tegenwoordig zo'n groot aanbod, dat enkel de beste overgekocht worden door handelaars en dan nog.
        Genoeg zitten discussiëren bij eindecontractschade .

Comment

Working...
        X