Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Survey luxemerken op Facebook

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Survey luxemerken op Facebook

Dag iedereen

Mijn naam is Steven Snauwaert en ik ben een masterstudent communicatiewetenschappen aan de Universiteit van Gent (België).
    Voor mijn masterproef doe ik onderzoek naar Facebook-communities van luxemerken (bv. Audi, BMW, Mercedes, Apple, ...).

Hiervoor zoek ik nog respondenten die een luxemerk liken/leuk vinden op Facebook en die mijn survey willen invullen.
    Zo maak je kans op 1 van de 5 bol.com waardebonnen (€20) die worden verloot!

Alvast bedankt

Last edited by ; 09/04/2017, 18:48.

Bij (auto)luxemerken denk ik aan Bentley, AM, Rolls Royce (het hoeven geen Britten te zijn). Niet aan Audi, BMW of Mercedes. Dat zijn consumer brands. Weinig exclusief aan, behalve dan hun marketingbudget. Maar bon, het zal wel aan mij liggen ;-)

... wat niet wil zeggen dat Audi, BMW of Mercedes geen luxueuze modellen hebben. Maar dat maakt er nog geen luxemerk van, want daarvoor verkopen ze te veel (uitgeklede) auto's aan de onderkant van het gamma.

Comment

Je linkje doet het niet ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
        Je linkje doet het niet ...
        Dit is normaal gezien in orde nu. Bedankt om dit te laten weten. Er staan nu duidelijke aanwijzingen waarop geklikt moet worden om naar de survey te gaan!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
          Bij (auto)luxemerken denk ik aan Bentley, AM, Rolls Royce (het hoeven geen Britten te zijn). Niet aan Audi, BMW of Mercedes. Dat zijn consumer brands. Weinig exclusief aan, behalve dan hun marketingbudget. Maar bon, het zal wel aan mij liggen ;-)

... wat niet wil zeggen dat Audi, BMW of Mercedes geen luxueuze modellen hebben. Maar dat maakt er nog geen luxemerk van, want daarvoor verkopen ze te veel (uitgeklede) auto's aan de onderkant van het gamma.
          Ik begrijp je standpunt volledig. Echter wat 'luxe' inhoudt en wat 'luxemerken' zijn verschilt van persoon tot persoon. De merken tussen haakjes zijn maar enkele voorbeelden, het kunnen natuurlijk ook andere luxemerken zijn.

Comment

Done!
            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Survey is totaal niet voorzien op deelname van mensen die niet op Smoelenboek zitten.

Comment

Lukt niet.

Comment

Working...
                X