Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tegenwoordig op de E313

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Tegenwoordig op de E313

    Pff wat is dat toch tegenwoordig op de E313, elke dag wel een ongeval waardoor de ochtendspits praktisch over gaat in de avondspits. In de richting van Hasselt bijna hetzelfde...


  • #2
    Ge moet het mij niet vertellen ... Bijna elke dag is het tegenwoordig prijs ... De spits start ook al vele vroeger en duurt veel langer ... Zal nog wel nie beteren zeker?
    2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

    Comment


    • #3
      En het zal alleen maar erger worden.

      Comment


      • #4
        't Is wreed, 't is wreed, ze staat al 14 dagen heet.
        Is dat hier het klaaghoekske van het ouwe-mannekeshuis?

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
          En het zal alleen maar erger worden.
          Dit! En niet alleen op de E313, onze wegen zijn meer dan verzadigd. Auto's worden tegenwoordig uitgedeeld alsof het snoepjes zijn, kan niet blijven duren op deze manier.
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

            Dit! En niet alleen op de E313, onze wegen zijn meer dan verzadigd. Auto's worden tegenwoordig uitgedeeld alsof het snoepjes zijn, kan niet blijven duren op deze manier.
            Yep, verzadigd, maar een studie heeft jaren geleden uitgewezen dat een 3de rijstrook niet nodig is, maar wel een aanpassing van de op- en afritten

            Probleem in België is dat onze zogezegde 'verkeersexperts' waarschijnlijk elke dag met de trein naar brussel rijden en totaal geen feeling hebben met het werkelijke verkeer.

            Comment


            • #7
              De E313 snakt naar een 3de rijstrook. Zeker weg van Antwerpen ... Naar Antwerpen toe moeten ze nog veel meer aanpassingen doen om het te kunnen verwerken.

              Het is een autostrade van eind jaren 50 waar er niets is veranderd sinds dien.

              Ik woon gelukkig pal tussen de E313 en de E34... Ik kan steeds kiezen welke autostrade ik neem... En 90 procent van de tijd is dat de E34.
              Benzine
              '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

              '85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

              '68 VW 411 1700 (2011-2014)
              '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
              Diesel
              '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
              '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
              '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
              '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
              '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

              Comment


              • #8
                De grote problemen zijn hier het idiote idee van weleer om de antwerpse en brusselse ring niet rond te maken. Degenen die dat bedacht hebben, die mogen ze terug opgraven en op palen langs de file zetten. Foei Foei.

                Volgens mij zijn de enige oplossingen om naar 3 tot 4 rijstroken te gaan, en vermits de ring niet rond kan gemaakt worden, een tunnel volledig onder brussel en onder antwerpen door om de E40 met de E40 te verbinden en de E313 met de E19. Dan pas zullen de problemen grotendeels opgelost zijn.

                Maar wss tegen dat die tunnels in 2042 klaar zijn, is het wagenpark opnieuw verdubbeld en helpt dat ook niet meer

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                  Probleem in België is dat onze zogezegde 'verkeersexperts' waarschijnlijk elke dag met de trein naar brussel rijden en totaal geen feeling hebben met het werkelijke verkeer.
                  Dit ja, soms zie je toch aanpassingen waar je als 'ervaringsdeskundige' al direct van weet dat dat niet goed gaat komen.

                  Comment


                  • #10
                    't Is nimier wat 't gewist is en 't zal noet ni mier weurre wadat 't was ...

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

                      Yep, verzadigd, maar een studie heeft jaren geleden uitgewezen dat een 3de rijstrook niet nodig is, maar wel een aanpassing van de op- en afritten

                      Probleem in België is dat onze zogezegde 'verkeersexperts' waarschijnlijk elke dag met de trein naar brussel rijden en totaal geen feeling hebben met het werkelijke verkeer.
                      Haha, dat zeg ik hier al jaren!

                      Net als de heren woordvoerders van VAB, Touring, BIVV en andere clubjes. Die komen hier wat lezen en ideeën opdoen om ze vervolgens enkele dagen later te verkondigen op TV alsof ze het wiel terug hebben uitgevonden.
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                        't Is nimier wat 't gewist is en 't zal noet ni mier weurre wadat 't was ...
                        Juust, letterlijk en figuurlijk een "Katastroof".

                        Comment


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

                          Dit! En niet alleen op de E313, onze wegen zijn meer dan verzadigd. Auto's worden tegenwoordig uitgedeeld alsof het snoepjes zijn, kan niet blijven duren op deze manier.
                          al paar jaar dat belgie met 11 miljoen inwoners veel meer autos verkocht worden dan in nederalnd met 17 miljoen inwoners.
                          EN zij investeren nog eens meer in wegen (wat normaal aanzuigend werkt maar door stregne fiscaliteit word tegengewerkt, in tegenstelling tot hier met onze VAA grap.. auto voor 100 euro de maand netto.., mijn mountainbike kost me evenveel..)

                          wat wil je?

                          Comment


                          • #14
                            een verplaatsing is in belgie standaard met de auto, als ik de stad intrek neem ik de bus...ik lijk wel van een andere planeet te komen of een paria die geen automobiel bezit, ook in de onmiddellijke omgeving (tenzij mijn ouders die nemen ook vooral het ov)

                            in nl komt de fiets op 1, ov op 2 en dan pas halen ze hun kar uit de garage, heeft niet alleen met de uitgedeelde snoepjes te maken maar mentaliteit

                            Comment


                            • #15
                              hier bus héén & terug met taxi als we uitgaan... kunt ge es een pintje drinken

                              gaan werken is met de trein

                              de auto komt enkel nog buiten om 's ochtends de kleinen naar de creche te doen.
                              En als het binnenkort wa warmer wordt zelfs dan niet meer, vanachter op de fiets.
                              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

                              Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

                              Comment


                              • #16
                                Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                een verplaatsing is in belgie standaard met de auto, als ik de stad intrek neem ik de bus...ik lijk wel van een andere planeet te komen of een paria die geen automobiel bezit, ook in de onmiddellijke omgeving (tenzij mijn ouders die nemen ook vooral het ov)

                                in nl komt de fiets op 1, ov op 2 en dan pas halen ze hun kar uit de garage, heeft niet alleen met de uitgedeelde snoepjes te maken maar mentaliteit
                                Pas op mijn ouders nemen nu ook altijd het OV als ze naar Antwerpen gaan, Ik niet ik rij nog steeds tot de kaaien of de gedempte zuiderdokken om gratis te parkeren

                                Benzine
                                '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

                                '85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

                                '68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                Diesel
                                '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

                                Comment


                                • #17
                                  Ge hebt gelijk hé, het verkeer op de e313 is een drama... en 't is misschien de laatste tijd nog erger geworden maar dat is toch altijd al dramatisch geweest?! Al van zolang ik het mij kan herinneren is dat voor mij een te mijden traject.

                                  Ik snap dus niet waarom mensen al jaren in zo'n structurele file staan en niet zoeken achter andere oplossingen ... verhuizen of van job veranderen, ik heb al voor minder mijn kar gekeerd alleszins.

                                  Comment


                                  • #18
                                    Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    een verplaatsing is in belgie standaard met de auto, als ik de stad intrek neem ik de bus...ik lijk wel van een andere planeet te komen of een paria die geen automobiel bezit, ook in de onmiddellijke omgeving (tenzij mijn ouders die nemen ook vooral het ov)

                                    in nl komt de fiets op 1, ov op 2 en dan pas halen ze hun kar uit de garage, heeft niet alleen met de uitgedeelde snoepjes te maken maar mentaliteit
                                    +/- de helft van de Nederlanders, stamt dan ook af van de rationele Vlamingen en Walen (protestant) die vanaf de middeleeuwen naar Nederland moesten vluchten…

                                    De meeste forum leden stammen af van de andere helft...

                                    Comment


                                    • #19
                                      De E34 in Ranst moet ook nog steeds verbonden worden met de E34 in Beveren/Sint-Niklaas. Zo heeft Lier, de E19 de A12 en de E17 ook ineens een goede extra verbinding met het Oost/west verkeer.
                                      Benzine
                                      '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

                                      '85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

                                      '68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                      '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                      Diesel
                                      '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                      '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                      '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                      '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                      '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

                                      Comment


                                      • #20
                                        Begin jaren '90 was je meestal de file richting Antwerpen nog voor als je voor 07:00u vertrok. Nu is 't eigenlijk altijd file. Al een geluk dat er tegenwoordig comfortabele en zuinige basic dieseltjes met goede automaten bestaan. Toch net iets leuker om te bumperen.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X