Hey,
af en toe duiken hier topics op over welke snelle wagen kiezen.
(onlangs bvb. http://www.autoforum.be/forum/auto-a...erformacebreak)
Begrijp me niet verkeerd, ik rij ook graag eens vlot, en ik gun die personen zeker zo'n wagen.
Maar net daarom twijfel ik of zo'n wagen nog veel rijplezier kan brengen.
Dan zit je daar in een prachtige wagen met 400-500-+600 pk waar je amper 120 mee kan rijden.
Het zou mij enorm frustreren.
Misschien komt het omdat ik in de Kempen woon, waar de ene trajectcontrole de andere opvolgt en in de trajectcontroles ook nog eens flitspalen staan.
En afgezien van dat staat toch alles muurvast.
Er alles uithalen kan je zowiezo niet op de openbare weg. Als we eerlijk zijn is dat ook totaal niet verantwoord.
Naar het circuit dan, maar heb je daar zoveel plezier met zo'n wagen? Is toch veel te zwaar om goed bochtenwerk te kunnen doen?
Een beetje driften a la Top Gear ja, maar dan houdt het ook wel op.
Mij lijkt dan een auto als een MX-5, BRZ, AE86 toch meer dagelijks rijplezier te brengen.
Dakje open (of niet), en aan 80 denk je al dat je een bochtenridder bent!
Misschien zie ik het te negatief in, maar als ik 's morgens vertrek en ik rij niet richting Nederland, sta ik al vrij snel mijn kas op te vreten...
af en toe duiken hier topics op over welke snelle wagen kiezen.
(onlangs bvb. http://www.autoforum.be/forum/auto-a...erformacebreak)
Begrijp me niet verkeerd, ik rij ook graag eens vlot, en ik gun die personen zeker zo'n wagen.
Maar net daarom twijfel ik of zo'n wagen nog veel rijplezier kan brengen.
Dan zit je daar in een prachtige wagen met 400-500-+600 pk waar je amper 120 mee kan rijden.
Het zou mij enorm frustreren.
Misschien komt het omdat ik in de Kempen woon, waar de ene trajectcontrole de andere opvolgt en in de trajectcontroles ook nog eens flitspalen staan.
En afgezien van dat staat toch alles muurvast.
Er alles uithalen kan je zowiezo niet op de openbare weg. Als we eerlijk zijn is dat ook totaal niet verantwoord.
Naar het circuit dan, maar heb je daar zoveel plezier met zo'n wagen? Is toch veel te zwaar om goed bochtenwerk te kunnen doen?
Een beetje driften a la Top Gear ja, maar dan houdt het ook wel op.
Mij lijkt dan een auto als een MX-5, BRZ, AE86 toch meer dagelijks rijplezier te brengen.
Dakje open (of niet), en aan 80 denk je al dat je een bochtenridder bent!
Misschien zie ik het te negatief in, maar als ik 's morgens vertrek en ik rij niet richting Nederland, sta ik al vrij snel mijn kas op te vreten...
Comment