Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Haal je nog veel plezier uit snelle wagens in Belgie?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Een rotonde vind ik nu toch geen echte 'bocht' hoor. Ne langen bocht op hoge snelheid, ge weet wel zo'n bocht die pas snel wordt aan 170, dan zie je wie 'het' heeft. En ik weet dat er zijn die daar meer lef en stuurmanskunst hebben dan ik. Maar da's echt sturen volgens mij....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Allez man, ik heb dat welgeteld 1 km volgehouden. Airco geeft dan ook minder toch ?
Nu ja ik heb een witte en zonwerend glas, ik kan het gerust af zonder airco.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Een rotonde vind ik nu toch geen echte 'bocht' hoor. Ne langen bocht op hoge snelheid, ge weet wel zo'n bocht die pas snel wordt aan 170, dan zie je wie 'het' heeft. En ik weet dat er zijn die daar meer lef en stuurmanskunst hebben dan ik. Maar da's echt sturen volgens mij....
en die bocht van 170... wel die van de E314 naar de E40 richting Brussel. Dat is er zo eentje...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten200pk hier, en ik bol gezapig rond in "eco"
Is precies of dat twee verschillende auto's zijn.Last edited by knight-rider; 25/04/2017, 01:23.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenWat je in vooruit kan met de handrem, kan je in achteruit met de voetrem. Ging dit nog eens tonen aan mijn zusje... maar vergeten dat de auto's intussen ABS hadden. Daan piepte ik even anders zulle
wegdoen die auto ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL
Allez man, ik heb dat welgeteld 1 km volgehouden. Airco geeft dan ook minder toch ?
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten
héhé :-)
wegdoen die auto ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
Volgens mij scheelde er toch echt iets met die kist van jou. Ik bol nu al paar maand in eco rond, airco werkt normaal hoor, staat op 20,5 zoals altijd en ik voel niks verschil qua temp met vroeger. Voordeel aan die eco is dat em iets meer op koppel rijdt.
Comment
-
Espace:
In ECO draait de airco inderdaad op een lager regime; zolang het niet té warm is lukt dat nog, eens volop zon, da's wat anders.
Verder kan je in de mode 'PERSO' toch de Eco-stand kiezen voor motor en versnellingsbak en de airco op Normal zetten...
Eco-mode voor motorsturing en versnellingsbak is goed als je niet te gehaast bent, geen ''sprintjes" wil doen of gewoon op het gemakje wil rondtoeren.
In de file is het eigenlijk ook best een goede keuze.
Echt goed vooruit gaat het dan inderdaad niet, maar je kan toch nog steeds vlot mee in het verkeer.
En de airco heeft in de Espace wel degelijk een variabel debiet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk met de Megane GT meestal (woon - werk verkeer) rusting in "Comfort-stand", als ik dan eens goesting heb om het kot open te trekken zet ik die in "sportstand".
Is precies of dat twee verschillende auto's zijn.
Bij de diesel is dat verschil iets minder maar nog steeds aanwezigThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten...als je nu écht vloert maurice, pedaal op de grond...geeft dat toch 100% vermogen nog, of niet ?
'k Zal 't nog eens testen.
Verder gebruik ik de ECO-stand nauwelijks tot niet, dagelijks verkeer werkt de stand NORMAL eigenlijk perfect; op reis naar La Douce France kies ik de COMFORT stand... zalig comfortabel.
Die Comfort stand is op ons Belgisch wegennet meestal te deinerig.
Feit is, je kan er 4 verschilende auto's van maken al naargelang je muts staat.
En in de personaliseerbare mode kies je gewoon alle parameters zelf: motorsturing, versnellingsbak, thermisch comfort, vering, vierwielsturing, kleurtjes binnenverlichting, massage, lay-out dashboard...
En: 't strafste van al, ondanks het een Renault is, het werkt.(nog steeds)
Last edited by Maurice P.P.; 25/04/2017, 10:19.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Heb toen geluk gehad zulle
Auto's zijn eigenlijk gevaarlijk de dag van vandaag, ze luisteren niet meer naar de chauffeur, ze moesten dat verbieden dingen als ABS !
Blijven oefenen tot je zoiets kan : https://www.youtube.com/watch?v=ZM682nAzZi4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
Eigenlijk geen idee, ik heb dat in die 2 jaar eigenlijk nog niet geprobeerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten...als je nu écht vloert maurice, pedaal op de grond...geeft dat toch 100% vermogen nog, of niet ?
maar eigen lijk is het antwoord neen voor de motoren die meer dan 200pk's leveren, een dergelijk vermogen is al niet naar het asfalt te brengen in de eerste twee versnellingen, en zeker op het nat. Vandaar dat de elektronische waakhonden het vermogen tijdelijk afromen, hetzij door het motormanagement, hetzij via de ABS. Anders zouden er veel meer strepen van banden op de baan ;-) , of wagens in de gracht ;-))
Remember de Porsches en de BMW's van 20 jaar geleden
Comment
Comment