In ons drang naar persoonlijke winst hebben wij de supermarkten en drankcentrales zich laten vermenigvuldigen, ten nadele van de locale handel, wij hebben wat wij verdienen. In een zelfde zIn zijn wij ook de locale productie gaan negeren door allerlei prullen uit het verre oosten te kopen, wij kunnen nu nog enkel kwaliteit kopen tegen woekerprijzen... Opnieuw, wij hebben het gelokt ! I wij produceren zogoed als niets meer, maar blijven consumeren... totdat ons varkentje leeg zal zijn. Ik beklaag de volgende generaties...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Haal je nog veel plezier uit snelle wagens in Belgie?
Collapse
X
-
Topicvraag:
Ik vind van wel, zeker als je regelmatig buiten de spits rijdt. Pushers op hun plaats zetten, petjes vernederen, bij de eerste bochtencombi wegrijden,... weinig dingen die plezanter zijn.
Maar zelfs gewoon al het feit dat je weet dat er massa's power op overschot is, werkt ook al 'bevredigend'
2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk zeg gewoon dat mensen die hun auto nemen voor belachelijk korte afstanden er mee voor zorgen dat de verkeersdrukte flink toeneemt in de verstedelijkte gebieden.. .
Die gebruiken alle mogelijke sluipwegen door onze gemeente en zorgen voor verkeersdrukte in onze straten, dus moeten wij in ons eigen dorp maar te voet gaan, want 'zij hebben geen andere keuze' :-D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenwij produceren zogoed als niets meer, maar blijven consumeren... totdat ons varkentje leeg zal zijn. Ik beklaag de volgende generaties...
2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
ja, ik zie dat alle dagen. maar dan is te voet de boodschappen gaan doen... en probeer maar een een bak bier met de fiets naar huis te brengen !
nee, hoor, de hulp van een fiets om het verkeer te verlichten, zoiets bedenkt maar een Crevits, Smets of Weyts, terwijl ze zelf zich knus laten vervoeren in hun dienstwagen met chauffeur... omdat ze laat moeten vergaderen ;-))
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenIn ons drang naar persoonlijke winst hebben wij de supermarkten en drankcentrales zich laten vermenigvuldigen, ten nadele van de locale handel, wij hebben wat wij verdienen. In een zelfde zIn zijn wij ook de locale productie gaan negeren door allerlei prullen uit het verre oosten te kopen, wij kunnen nu nog enkel kwaliteit kopen tegen woekerprijzen... Opnieuw, wij hebben het gelokt ! I wij produceren zogoed als niets meer, maar blijven consumeren... totdat ons varkentje leeg zal zijn. Ik beklaag de volgende generaties...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
Mensen die het nodig vinden om 50 km van huis te gaan werken ook. Maar ja, 'die kunnen niet anders' ...
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenDie gebruiken alle mogelijke sluipwegen door onze gemeente en zorgen voor verkeersdrukte in onze straten, dus moeten wij in ons eigen dorp maar te voet gaan, want 'zij hebben geen andere keuze' :-D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenToekomst... binnen enkele jaren kopen we onze huishoudartikelen gewoon online en worden die geleverd. Zeker weten...
Comment
-
Voor de paar laatste jaren zou ik toch graag nog wat km's afmalen. Hoe lang we over een traject doen maakt mij feitelijk geen bal uit. Als het maar ééntje per dag is, dan is dat maar zo. En als we maar gelegenheid hebben om de speeltuin te gebruiken.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkLast edited by Metaxa; 28/04/2017, 18:37.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDat heet vrije markteconomie. Daar hebben we (de meesten toch) zelf voor gekozen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHLToekomst... binnen enkele jaren kopen we onze huishoudartikelen gewoon online en worden die geleverd. Zeker weten...
Vandaag nog wa plezier beleefd me de Mazda. Ken wel een paar plaatsjes waar ik is voluit kan gaan en de kans zeer klein is da ze staan te flitsen.
Tegen 120 komen afgeknald op een 2 vaksbaan die dan overgaat in een enkele baan waar meteen wa bochtjes volgen en ge eigenlijk maar 70 moogt rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenDus omdat jij dat wil moet ik maar met mijn fiets naar de winkel ?
Het wordt hier steeds beter.
Mijn vrouw moet mij naar mijn werk voeren, mijn zoon moet in Smetlede gaan voetballen, ik moet met mijn fiets boodschappen doen ...
What's next ?
Comment
-
Gaat leuk zijn, vooral voor mensen die vaak van werklocatie veranderen, soms op dagelijkse basis. Ach, dat ze. Ze zullen heel veel taks moeten heffen eer ik op ne velo kruip. Ik blijf nog liever thuis. De trein, Ok, als de aansluiting deftig is geen probleem. Maar met de fiets? Een elektrische, ja, maar zelf trappen, vergeet het.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenVoor mij goed hoor. Voor hetgeen ik maar rij. Maar daar hebben ze de taks op de naft toch al voor ? En gewoon er nog eens bovenop, of in plaats van een andere belasting ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichtenmisschien moeten ze het anders doen, iedereen ifv woonplaats/werkplaats een aantal km geven en daarboven zwaar belasten
edit: kan je bijvb met de fiets gaan werken en in het weekend lekker rondscheuren
Comment
Comment