Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Haal je nog veel plezier uit snelle wagens in Belgie?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
    En omdat je het blijkbaar graag zou horen: ja, rijdende recidivisten-GSM-gebruikers mogen ze van mij ook hun rijbewijs afnemen.
    Toch nog effe 'recidivisten' invoegen om het een beetje af te zwakken éh.
    Maar goed, merci Maurice.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
      Omdat anderen falen, moet je je daar niet bij neerleggen. Ikzelf wijs niet met de vinger. Ik ben me er zelf van bewust wanneer ik zelf in de fout ga... En corrigeer mezelf voor de wetgever het moet doen...
      Volledig mee eens. En op het moment dat we die fouten maken (en wie maakt er geen?) ben ik blij dat een ander dank zij die regels mijn fout (tijdig) opmerkt en een ongeluk kan vermijden.
      Het omgekeerde geldt uiteraard ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten

Toch nog effe 'recidivisten' invoegen om het een beetje af te zwakken éh.
        Goed, ik nuanceer:
        Een onnozelaar die GSM't in een zone 30 aan een schoolpoort bij het begin/einde van de schooltijd en daar ook nog eens >30/u rijdt, die mogen ze (voor mijn part) zijn rijbewijs intrekken.
        Andere GSM-gebruikers aan het stuur krijgen een paar herkansingen, beter?
        160 op de (bijna lege) autostrade: intrekking rijbewijs hoeft voor mij (en de wetgever) echt niet hoor.
        De rest ga ik niet meer herhalen.
        Last edited by Maurice P.P.; 14/05/2017, 17:49.

Comment

• Ipv van op mekaar te schieten; ervaar elkaars standpunten en neem ze mee, in je wijsheid.

Comment

• Daar zit waarheid in!
            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• En mekaar verdragen, hoe verschillend ook... maar er zijn grenzen in het beleefd zijn. En dan passen we de regeltjes toe

Comment

• hey logic zijn account is weg?
                www.peugeotforum.be

Comment

• Ja. Hij heeft die rechten om dat zelf te doen. Geen idee waarom

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

• jammer, en 't was hier net zo gezellig.

Comment

• Hopelijk heeft hij mijn bijdrage niet anders geïnterpreteerd.

Comment

• Wel k*t want door dat zijn profiel weg is kan ik hem ook niet via zijn mail adres contacteren. Echt alles is weg.

Comment

• Geen backup tape ofzo?

Comment

• Als het omwille van dit topic is, is het jammer.
                            Het is toch niet omdat je het niet eens bent dat je het moet afbollen?
                            Vond de discussie toch 'levendig' en in ieder geval beter dan nietszeggende post als, OMG, WTF, of ja, nee, misschien... soms lichtjes verhit, maar da's toch juist leuk in een discussie?
                            Al bij al zijn we toch redelijk beleefd gebleven, niet?
                            Ik dacht dat een forum daarvoor diende.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking
                              Geen backup tape ofzo?
                              In dit geval niet

Comment

• Ik treed je bij, Maurice. Als het zonder schelden kan, en je er eens over geslapen hebt, kan het zowaar andere inzichten bijbrengen...
                                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Ge kunt dan ook -handsfree ! of even stoppen- en een telefoontje plegen om te melden dat er onderweg problemen waren en je iets later zal aankomen.
                                  Daardoor ga je de job echt niet mislopen hoor.
                                  Wat een hoop gezeik om onverantwoord rijgedrag toch maar te proberen rechtvaardigen.
                                  Onder welke steen bij jij uitgekropen ?
                                  2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Er is hier precies veel gezegd geweest de afgelopen 24 uur.

En logic weg?? Komaan man, terugkomen hé. Een beetje zever en ambras mag hoor. Dat zorgt voor wat animo.
                                    Ik vind uw bijdragen ook altijd goed onderlegd en duidelijk uitgelegd. Dus... maakt dat ge terug zijt!

Comment

• @niko: slechte opmerking

hiermee laat ge zien dat onder sommige stressvolle omstandigheden het toch best ok is om maar door te vlammen...volgens uw mening toch

ik deel hierin de mening van Maurice. Ik kom dikwijls laat genoeg op afspraken door gelijk welke omstandigheden en nog nooit, maar dan ook nog nooit voor afgeschoten geweest. Netjes op tijd een berichtje achterlaten en dan komt dat allemaal goed.
                                      www.peugeotforum.be

Comment

• Ik denk dat iedereen best voor zijn eigen uitmaakt wat hij doet, op het einde van de rit ben je toch verantwoordelijk voor u eigen daden.
                                        Dus als de ene snel wil rijden dan is dat zijn keuze, hij overtreed en weet wat de gevolgen kunnen zijn.

Hier met het vingertje staan zwaaien is mss goed voor bepaalde mensen hun frustratie kwijt te geraken maar wat denken jullie hier mee te bereiken? Dat de gene die te snel zal rijden nu opeens gaat minderen?

Zo een discussie is veel geblaas van de ene naar de andere kant en terug maar eigenlijk compleet zinloos en tijdverlies.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                          @logic: ik ben veel toleranter dan je denkt hoor! Maar het intolerant gedrag/gevaarlijk gedrag begint twee keer van een andere kant (gevaarlijk dicht achter mijn auto hangen of het fietspad niet gebruiken).

Er komt veel minder reactie op zo'n overtredingen dan eens te snel rijden waar het kan.
                                          Er zitten echt wel dikke eikels tussen die fietsers, die aan elke verkeersregel hun voeten vegen. Het grote verschil met een eikeltje op de fiets, of een eikeltje in de auto. Is dat die auto wel een letaal wapen kan worden met die eikel erin. Een eikel op de fiets kan echt wel weinig schade aan derden aanrichten hoor.

Comment

Working...
                                          X