Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fout op rose formulier aanvraag tot inschrijving

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fout op rose formulier aanvraag tot inschrijving

Hallo
    ik heb een wagen gekocht en het rose formulier(Aanvraag tot inschrijving) erbij gekregen, maar bij de persoons gegevens staat de verkeerde persoon de verkoper had dit al deels ingevuld met zijn eigen gegevens, het gaat om een ingevoerde wagen, vignet van de douane en alle stempels zijn aanwezig op het formulier, nu zegt mijn verzekering dat ik een nieuw formulier moet halen met alle stempels en vignet erop omdat de DIV dit niet gaat goedkeuren als ik dit formulier ga verbeteren, klopt dit en zoja waar of hoe kom ik aan een nieuw rose formulier met alle stempels en vignet van de douane??

alvast bedankt voor de info

Hallo
    ik heb een wagen gekocht en het rose formulier(Aanvraag tot inschrijving) erbij gekregen, maar bij de persoons gegevens staat de verkeerde persoon de verkoper had dit al deels ingevuld met zijn eigen gegevens, het gaat om een ingevoerde wagen, vignet van de douane en alle stempels zijn aanwezig op het formulier, nu zegt mijn verzekering dat ik een nieuw formulier moet halen met alle stempels en vignet erop omdat de DIV dit niet gaat goedkeuren als ik dit formulier ga verbeteren, klopt dit en zoja waar of hoe kom ik aan een nieuw rose formulier met alle stempels en vignet van de douane??

alvast bedankt voor de info

Comment

Amai, 3 dezelfde topics.

Er zitten hier knappe kerels die u wel zullen kunnen helpen.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Nee tweedehands

Comment

Zou het misschien kunnen dat dat formulier reeds werd ingevuld omdat de auto gekeurd werd met platen van een andere auto ?

Zie : http://www.autocontrole.be/Media/KVV-nummerplaat.pdf

Ofwel bezit de koper al een ander voertuig ingeschreven op zijn naam. Dan kan hij deze nummerplaat gebruiken om het voertuig bij de autokeuring voor te rijden. De inschrijving wordt vervolgens in zijn naam opgemaakt.

Comment

Ik herinner me dat we vroeger wel eens met tipp ex verbeterden en dit geen problemen gaf...

Comment

ik heb dit ook meegemaakt, ik had het roze formulier + aankoopbewijs, en bij de DIV hebben ze een nieuw roze formulier opgemaakt op mijn naam

ben er wel voor naar brussel geweest om het zelf uit te leggen, maar normaal moet dit via de post ook kunnen. Dit ging niet in een lokaal kantoor van de DIV.
              BMW F31 318d | BMW E30 325i cabrio | BMW F20 M135i

Comment

Wij importeren dagelijks voertuigen en krijgen bij de keuring vaak 2 roze formulieren mee, eentje met de juiste gegevens op en een blanco. Heb het zelf nooit gebruikt, maar ze zeggen mij toch dat dit zou dienen voor als de wagen op iemand anders zijn naam ingeschreven zou worden. Dus ik neem daarom ook aan dat je bij je lokale keuringsstation eventueel een blanco formulier kan halen.

Of inderdaad zoals hier boven al staat het gewoon bij de DIV melden. Je hoeft er niet opnieuw voor langs de douane te gaan, dat zegt de man van de plaatselijke douane hier toch. Persoonlijk zou ik gewoon even bellen naar de keuring en/ of DIV, dan weet je het 100% zeker.

Succes ermee, moet zeker goed komen!

Comment

Vermijd schrappingen of overschrijvingen, vooral in de naam van de aanvrager en in het chassisnummer van het voertuig.
                  Bron: https://mobilit.belgium.be/nl/wegver...e_inschrijving

Ik zou in voorkomend geval hiermee zelf tot bij een DIV antenne gaan: https://mobilit.belgium.be/nl/contact/adressen

Comment

En toch gaf dit bij ons echt geen probs... Netjes met tipp ex en opnieuw invullen. Probeer, in slechtste geval komt het gewoon terug hee

Comment

Maar dan duurt het wel langer ... methode StreetRod en zelf mee langs gaan lijkt me de grootste kans op succes hebben.

Comment

En, wil het een beetje lukken Vankervinck ?

Comment

Eerst een fout op het roze formulier en nu al twee weken zonder internet ... soms zit het echt niet mee.

Comment

Working...
                          X