Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• maat en buurman zijn vader had - mijn model - s72 was dat zeker...reed er ooit eens toevallig achter in de konijnepijp...zonder extra gas de helling op, das nogal een concert
    ik wist tot op dat moment geeneens hoezeer een 12 cylinder scheelt in timbre tov een v8, de 12 cylinders tot dan maakten géén geluid, waren gebouwd voor stilte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
      Alpina’s hebben altijd iets gehad.
      Ook de enige wagen die wegkomt met zo een groot lettertype op de kont.
      Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      Ze hebben iets sjieks over zich
      Ik hou ergens wel van die gouden biezekes over de flanken ook

...en garage du bac in Frankrijk...

Goh, ik vind Alpina's zuiver op hun uiterlijk afgaande niet zo geslaagd, deze dan toch niet zo. Het is zo niet weten wat ze willen, vind ik, sportieve uitstraling of meer klasse uitstraling. De achterkant is er wat over met die dikke vier uitlaten (met dikwijls een half alfabet op de kofferklep), de velgen zijn ook dikke 20'ers met opzichtige sportcalipers. Maar de rest is dan gebaseerd op een NIET sportpakketuitvoering, standaard stuurtje, bumpers,.... En dan die opgeplakte lip op de voorbumper, die goudkleurige classy lijntjes op de zijkant,... Nee, niet helemaal m'n ding.

Maar... de nieuwe 3-reeks G20/21 is dan wel gebaseerd op een M-sport uitvoering. Ook de uitlaten zijn net iets discreter (minder ver uitstekend). Ze hebben het dus door dat het wat 'fout' was.

Een G21 (Alpina)mogen ze hier dus gerust afzetten, al ben ik geen superfan van het front van de G21.

Comment

• Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Nice. Ik denk echter niet dat ik daarmee mijn schoonmoeder naar 't vaccinatiecentrum zou kunnen vervoeren :-P

Comment

• knappe huizen ook

Comment

• Enkele van een tijdje geleden.

“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Nice! Florida?
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                  Nice! Florida?
                  Was van een bezoekje aan California. De G klasse was een 6.3 waar de meeste 5.5 waren die we daar zagen. De witte is ook een witte raaf. De SUV van RR. Never seen again daarna. De enige die ik ooit heb gezien.
                  “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten

Was van een bezoekje aan California. De G klasse was een 6.3 waar de meeste 5.5 waren die we daar zagen. De witte is ook een witte raaf. De SUV van RR. Never seen again daarna. De enige die ik ooit heb gezien.
                    Een RR Cullinan, ook nog nooit IRL gezien. Jij zat daar op de juiste plaats precies voor zo'n spots
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een Ferrari, Porsche of Lamborghini valt daar echt niet op. Je ziet er te veel. Wil je exclusief zijn dan moet je een Cullinan hebben blijkbaar. Met onze Escalade vielen we daar echt niet op. Poor mans car.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Dreamland Lochristi
                              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                                Dreamland Lochristi
                                Ideale locatie om u kar total loss te laten rijden bij het afrijden van de parking.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Ideale locatie om u kar total loss te laten rijden bij het afrijden van de parking.
                                  ?
                                  Al een paar duizend keer afgereden en nog nooit dat gevoel gehad.
                                  den borre

Int3x0r

Comment

?
                                    Al een paar duizend keer afgereden en nog nooit dat gevoel gehad.
                                    Duizend keer ben ik er nog niet af gereden, maar van 100de keren dat ik er gepasseerd ben heb ik al minsten 5 perto's daar zien gebeuren.
                                    Waaronder de onze door een onoplettende achterligger (was zware schade maar niet perto).

Heel die steenweg is onveilig en zou dringend eens mogen herzien worden.

Comment

• Al de winkels waar we moeten zijn liggen in dat deel en heb echt nog nooit een probleem gehad of een ongeval gezien.
                                      Ze rijden daar meest van de tijd ook maar 35 per uur.
                                      Als er ongevallen zijn is het meestal in het deel om Lochristi binnen te rijden daar waar de middenberm begint.

Het deel vanaf Sleepy (Volvo Trucks) richting Gent wordt wel aangepakt wegens gevaarlijke situaties en veel ongevallen maar het deel waar jij over spreekt zijn ze tevreden van.
                                      Er mogen wel geen mega grote winkels meer bijkomen.
                                      den borre

Int3x0r

Comment

Al de winkels waar we moeten zijn liggen in dat deel en heb echt nog nooit een probleem gehad of een ongeval gezien.
                                        Ze rijden daar meest van de tijd ook maar 35 per uur.
                                        Als er ongevallen zijn is het meestal in het deel om Lochristi binnen te rijden daar waar de middenberm begint.

Het deel vanaf Sleepy (Volvo Trucks) richting Gent wordt wel aangepakt wegens gevaarlijke situaties en veel ongevallen maar het deel waar jij over spreekt zijn ze tevreden van.
                                        Er mogen wel geen mega grote winkels meer bijkomen.
                                        Juist voorbij de dreamland -> Lochristi.
                                        Agent rijdt die parking af en wil nog vlot over maar had niet door dat wij aan de overkant al stilstonden.
                                        Onder de auto was de schade het grootst.

Comment

• Lang leve de Belgische lint bebouwing hé... zo zijn er jammer genoeg nog veel te veel plekken in Vlaanderen.

Comment

Working...
                                          X