Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daar aan die blauwe auto begint de berm en is er geen uitweg meer.
    Daar gebeurt er vaker eens iets maar ofwel door te zitten slapen of door te hoge snelheid.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Comment

• Weet wel niet of dit exclusief is

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• ferm ! dak is ook opgehoogd

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Nederland begint steeds meer autogek te worden

Verstuurd vanaf mijn SM-G780G met Tapatalk

Comment

• Terwijl ze tegen 100 km/h met zo'n onbetaalbaar PK-monster verder tuffen
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Eergisteren dagje naar Zeeland geweest. 100km/h rijden de meeste toch niet op de autosnelweg.

Comment

• Deze deed ook minstens 150 lol.

Comment

• S400d. Je vraagt je toch af wie voor zo'n budget nu nog een nieuwe diesel koopt. Crappy pictures wel

Comment

• Brabus GLE van de firma Schockaert en zoon in Zele.

Graaf spel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                            S400d. Je vraagt je toch af wie voor zo'n budget nu nog een nieuwe diesel koopt. Crappy pictures wel[

Iemand die in alle luxe véél km's aan een stuk wil afmalen en niet gezien wil worden in een halve camion... SUV dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Iemand die in alle luxe véél km's aan een stuk wil afmalen en niet gezien wil worden in een halve camion... SUV dus.
                              Begrijp ik volkomen, maar dan is er ook een benzine alternatief, wat later toch nog beter verkoopbaar, is, lijkt me.

Los daarvan, zal zo'n 400d, best wel een dijk van een motor zijn.

Trouwens die volledige aanduiding van de motorisatie én de 4 matic, achter op zo'n S, staat als een tang op een varken, vind ik persoonlijk.
                              Maar de heer achter het stuur, zal het waarschijnlijk worst wezen.

Voor de rest blijft het toch wel een héél knappe limo zo IRL.
                              Perfecte classy line, zonder veel tirlantijntjes.
                              Last edited by Bud Wijzer; 30/09/2021, 11:14.

Comment

Trouwens die volledige aanduiding van de motorisatie én de 4 matic, achter op zo'n S, staat als een tang op een varken, vind ik persoonlijk.
                                Maar de heer achter het stuur, zal het waarschijnlijk worst wezen.
                                Dat kan je zelfs als 'gratis' optie weglaten. Mercedes moet spoedig failliet gaan met zo'n cadeaus

Comment

• De Rode Duivels zijn ‘back in town’. Onze nationale ploeg verzamelt vandaag in Tubeke voor de WK-kwalificatieduels tegen Wales (24/3), Tsjechië (27/3) en Wit-Rusland (30/3). Vooral Michy Batshuayi viel bij aankomst op. Hij arriveerde met een blitse bolide.

Geld koopt duidelijk geen smaak

Comment

Echt he .. het enigr wat een Urus nodig heeft is alles in het zelfde kleur gespoten en een uitlaat van Novitec.

Comment

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Toffe spot

Die Moke is wel leuk.

Bugatti lijkt me wel fake.

Ooit zo eens één echte gezien van een Franse graaf, die hem ook nog gebruikte waarvoor hij gemaakt was.

De manier, waarop die bediening van remmen ed met open kabels werd over gebracht. Prachtig gewoon.

Opvallendste detail vond ik de achteruitkijk spiegel wat nog een echt kwik exemplaar was, met de nodige wear and tear.

Last edited by Bud Wijzer; 07/10/2021, 12:05.

Comment

Working...
                                          X