Dacht bij mezelf, zo speciaal is een C124 toch niet, tot ik dat klein groen ottooke zag op de achtergrond. Lotus Elise?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VII
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenDacht bij mezelf, zo speciaal is een C124 toch niet, tot ik dat klein groen ottooke zag op de achtergrond. Lotus Elise?
auto van +- 1,3 miljoen euroLast edited by kevin_krystofiak; 20/04/2018, 17:58.2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
Aston martin vanquish zagato volante
auto van +- 1,3 miljoen euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk BerichtenSorry was ook aan het rijden he voor zover dat mogelijk wasEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Comment
-
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
- Likes 1
Comment
-
Gisteren een wraith coupe tegen gekomen, wel geen foto. Lelijk maar indrukwekkend spel zeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
Morgan Aero 8
zalige spot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenGisteren een wraith coupe tegen gekomen, wel geen foto. Lelijk maar indrukwekkend spel zeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
Kon wel beter z'n nr plaat simetrisch gehangen hebben...
Raar trouwens dat bij Alfa of Lancer deze opmerking nooit gemaakt wordt, dat iedereen het normaal vindt, maar dat er bij deze wel die opmerking komt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
Kon wel beter z'n nr plaat simetrisch gehangen hebben...
Comment
-
Gisteren deelgenomen met onze firma aan het Antwerp Classic Car Event en de GT Tour meegereden met deze wagens:
Lotus Esprit V8
Lamborghini Huracán
Mercedes GLS 63 AMG
Maserati Grancabrio
Dat leverde onderstaande combo op :
Eentje van de Lotus Esprit V8 op zich :
- Likes 1
Comment
Comment