Oorspronkelijk geplaatst door order66
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VII
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenIk denk het wel. Hij is 2x wereldkampioen geworden in een McLaren.
Kimi is slechts 1 keer wereldkampioen geworden, in een Ferrari in 2007.
Is ook de laatste keer dat Ferrari het wereldkampioenschap wist te winnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Get your facts correct please ;-)
Kimi is slechts 1 keer wereldkampioen geworden, in een Ferrari in 2007.
Is ook de laatste keer dat Ferrari het wereldkampioenschap wist te winnen.
Elio zegt Mika Hakkinen aan het stuur, en jij reageert daarop van mag die daar mee rijden ? Waarom niet ? De correcte facts zijn zoals ik zei, dat Hakkinen - want over hem ging het dus - 2 keer kampioen is geworden in een McLaren.
Misschien moet jij eens beter lezen eerst ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
Facts facts, rustig gast. Het ging helemaal niet over Kimi.
Elio zegt Mika Hakkinen aan het stuur, en jij reageert daarop van mag die daar mee rijden ? Waarom niet ? De correcte facts zijn zoals ik zei, dat Hakkinen - want over hem ging het dus - 2 keer kampioen is geworden in een McLaren.
Misschien moet jij eens beter lezen eerst ;-)
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenis een cadeau’tje van de marketing afdeling van MB
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Zéér exclusief!Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
Comment