Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Inderdaad. Dat is voor pooiers zoiets.
    Een pooier met smaak dan
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Afgelopen weekend in Monza, met Mika Hakkinen aan het stuur

Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Mag die zich met iets anders dan een Ferrari verplaatsen?

Comment

• Ik denk het wel. Hij is 2x wereldkampioen geworden in een McLaren.

Comment

• dit doen, in Monza ...
            weten we meteen waar Kimi volgend jaar niet zal racen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
              Ik denk het wel. Hij is 2x wereldkampioen geworden in een McLaren.
              Get your facts correct please ;-)

Kimi is slechts 1 keer wereldkampioen geworden, in een Ferrari in 2007.
              Is ook de laatste keer dat Ferrari het wereldkampioenschap wist te winnen.

Comment

• Ik heb het gevoel dat we hier Mika met Kimi aan het verwarren zijn...
                Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• haha, ik denk,het ook.
                  Al die Finnen lijken op elkaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Get your facts correct please ;-)

Kimi is slechts 1 keer wereldkampioen geworden, in een Ferrari in 2007.
                    Is ook de laatste keer dat Ferrari het wereldkampioenschap wist te winnen.
                    Facts facts, rustig gast. Het ging helemaal niet over Kimi.
                    Elio zegt Mika Hakkinen aan het stuur, en jij reageert daarop van mag die daar mee rijden ? Waarom niet ? De correcte facts zijn zoals ik zei, dat Hakkinen - want over hem ging het dus - 2 keer kampioen is geworden in een McLaren.
                    Misschien moet jij eens beter lezen eerst ;-)

Comment

• Nog wat Monza pics:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten

Facts facts, rustig gast. Het ging helemaal niet over Kimi.
                        Elio zegt Mika Hakkinen aan het stuur, en jij reageert daarop van mag die daar mee rijden ? Waarom niet ? De correcte facts zijn zoals ik zei, dat Hakkinen - want over hem ging het dus - 2 keer kampioen is geworden in een McLaren.
                        Misschien moet jij eens beter lezen eerst ;-)
                        Mea culpa en een nederige buiging mijn vriend.... je krijgt gelijk

Comment

• Vet kot, alleen die lelijke gele kermis striping lijkt nergens op

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• is een cadeau’tje van de marketing afdeling van MB

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                              is een cadeau’tje van de marketing afdeling van MB
                              Ik wist niet dat snelle Eddy daar baas was tegenwoordig

Comment

• is verhuisd nadat z’n lief het heeft uitgemaakt.
                                Laat zich daar nu schnellen Otto noemen.

Comment

• In de file rond Berlijn vandaag.

Comment

• Zéér exclusief!
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Toch wel een bangelijke auto IRL

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Comment

• En nog een leuke

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Comment

• 993 turbo, inderdaad niet meer dikwijls te spotten.

Comment

Working...
                                          X