Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Panamera turbo s. Lekker geluidje...en snel !!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rochlans Bekijk Berichten
      993 turbo, inderdaad niet meer dikwijls te spotten.
      Inderdaad! Voor me één van de mooiste 911's

Comment

• De nieuwe ride van een goeie kennis. Prachtig!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Nieuwe Touareg. Eerste keer live.

Comment

• De laatste dagen kom ik de exclusiviteit vlotjes tegen Spijtig dat ik er niet goed achter kon voor een betere foto.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Wat een geluid dammm

Comment

• Jocar, is de GTc toevallig van iemand in Kuringen-Hasselt?

Comment

• De foto's zijn alvast in Hasselt centrum genomen.
                  Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                    De foto's zijn alvast in Hasselt centrum genomen.
                    Hahaha, idd! De Mercedes op de Havermarkt en de Porsche op de parking van het Virga Jesse Ziekenhuis

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Dubbel

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Toch niet zo mooi en statig als de vorige generatie imo

BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rochlans Bekijk Berichten
                            Jocar, is de GTc toevallig van iemand in Kuringen-Hasselt?
                            Excuseer jong, zie dit nu pas Is inderdaad van een goede kennis uit Kuringen

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Kameraad heeft net dezelfde gehad.
                                Liep wel een lelijke groene streep over.
                                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Stond er mooi bij.
                                  VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Blijft een klassieke schone, alleen jammer van die velgen

Comment

• Heb die ook al zien staan tussen Nieuwpoort en Oost Duinkerke.
                                      Velgen zijn een grote tegenvaller.
                                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                        Blijft een klassieke schone, alleen jammer van die velgen
                                        En de zwarte ruiten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                                          Kameraad heeft net dezelfde gehad.
                                          Liep wel een lelijke groene streep over.
                                          Een Amerikaan, maar welk merk en type eigenlijk?

Comment

Working...
                                          X