Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dodge charger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      dodge charger
      Ok! Thx! Zag het niet
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• jajaja

nog niet echt kunnen vergroten met deze tel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
          Raarste ding dat ik ooit gezien heb
          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Dan verlaat ik deze aardbol toch liever in een iets stijlvollere wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
              Dan verlaat ik deze aardbol toch liever in een iets stijlvollere wagen.
              Cadillac is beter
              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• zelfde teraardebestellingkleur

Comment

• Ik moest rap zijn dus niet echt duidelijke foto. 850im met prachtige kleur vond ik

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Comment

• Splinternieuwe Evora 410 Sport met verkeerde nummerplaat

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Jaja, dat wit vakje wat je zet is écht nuttig
                      GDPR?
                      Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                        Jaja, dat wit vakje wat je zet is écht nuttig
                        GDPR?
                        Ik denk eerder schrik dat ze gekaapt zal worden voor een nummerplaten site.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kartfreak Bekijk Berichten
                          jaja, dat wit vakje wat je zet is écht nuttig
                          Gdpr?
                          espoit :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                            Jaja, dat wit vakje wat je zet is écht nuttig
                            GDPR?
                            Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Ik denk eerder schrik dat ze gekaapt zal worden voor een nummerplaten site.
                            Idd, ik heb dezelfde foto's zonder censuur op Vanityplates gepost. Er worden hier regelmatig foto's gekopieerd. Ze hebben er daar al moeilijkheden mee gehad, dus...

Comment

• Die tijd ligt al lang achter ons ze, die gast is hier al een heel jaar niet meer geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

espoit :p
                                Vermits het een Lotus is moet je daar toch niet te lang over nadenken veronderstel ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                  Die tijd ligt al lang achter ons ze, die gast is hier al een heel jaar niet meer geweest.
                                  Maakt niet uit, zie het dan maar als respect voor de site eigenaar.

Comment

• dan moete ze daar ook niet zetten als het uit respect is, want iedereen kan er een login krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                      dan moete ze daar ook niet zetten als het uit respect is, want iedereen kan er een login krijgen.
                                      Kunnen ze de foto's in ieder geval hier niet kopiëren om op een andere nummerplaten site te posten. Nevermind! Ik zie het probleem niet, ben toch niet de eerste die hier een nummerplaat camoufleerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Kunnen ze de foto's in ieder geval hier niet kopiëren om op een andere nummerplaten site te posten. Nevermind! Ik zie het probleem niet, ben toch niet de eerste die hier een nummerplaat camoufleerd.
                                        Tuurlijk kan je dat wel doen, er zit geen veiligheid op. Heb er zo al een paar naar vrienden in een whatsapp gestuurd als ze zeggen dat ze die plaat gezien hebben maar niet weten wat auto het was.

Comment

• Al een tijdje geleden. In de buurt van Hasselt

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Comment

Working...
                                          X