Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
    Deze stond ook op semi slicks, dus zal ook wel's on track gebruikt worden wsl.
    Idd. Hij was er 3 weken geleden mee op Spa voor een trackday

upload foto
    Senna, Driven To Perfection

Comment

• vet

Comment

• Te koop bij FMA in Wijnegem, dus niet vreemd dat je hem in Antwerpen spot ...
        2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Deze vanmorgen vroeg tijdens mijn jogging al tegengekomen. Knap!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Eergisteren in”t klein

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Ik moest zaterdag eigenlijk nog denken toen ik een middagje Antwerpen gedaan had, en nadien nog wat in't land had rond gecrosst.

Vlaanderen moet echt toch wel één van de rijkste omgevingen ter wereld zijn. De Porsches en Ferrari's zijn hier echt wel zéér talrijk aanwezig tegenwoordig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                Ik moest zaterdag eigenlijk nog denken toen ik een middagje Antwerpen gedaan had, en nadien nog wat in't land had rond gecrosst.

Vlaanderen moet echt toch wel één van de rijkste omgevingen ter wereld zijn. De Porsches en Ferrari's zijn hier echt wel zéér talrijk aanwezig tegenwoordig.
                Dat gevoel heb ik ook soms, als je er op let hoeveel Porsches er rondrijden ...
                2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• En range rovers ook bij de fleet. Maar de RR en porsches zullen wel op de zaak staan.
                  VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                    En range rovers ook bij de fleet. Maar de RR en porsches zullen wel op de zaak staan.
                    Dit soort wagens kosten meer als ze op de zaak staan dan als je ze prive koopt. met een aftrekbaarheid van slechts 40% vanaf januari (nu ook slechts 50%) en een vaa van €1500/maand en meer kan je bezwaarlijk zeggen dat er veel voordeel mee gedaan word.

Comment

• Afgelopen weekend even naar Milaan heen en weergereden omdat de oudste zoon daar gaat studeren. Onderweg veel moois gezien, oa 2 Bugatti Chiron's in het wild (een blauwe op UK platen en een rood-zwarte waarvan ik de platen niet gezien heb), helaas was ik te laat om de gsm boven te halen. Was allemaal in de buurt van Molsheim, blijkbaar was daar een feestje voor 110 jaar Bugatti.
                      In Milaan dit triootje kunnen vastleggen:
                      Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Leuk triootje, doe mij maar de oranje ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                          Afgelopen weekend even naar Milaan heen en weergereden omdat de oudste zoon daar gaat studeren. Onderweg veel moois gezien, oa 2 Bugatti Chiron's in het wild (een blauwe op UK platen en een rood-zwarte waarvan ik de platen niet gezien heb), helaas was ik te laat om de gsm boven te halen. Was allemaal in de buurt van Molsheim, blijkbaar was daar een feestje voor 110 jaar Bugatti.
                          In Milaan dit triootje kunnen vastleggen:
                          In Molsheim is er elk jaar een Bugatti-bijeenkomst, ik geloof dat het ongeveer deze periode moet zijn. Wat je daar allemaal ziet dan...
                          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten

In Molsheim is er elk jaar een Bugatti-bijeenkomst, ik geloof dat het ongeveer deze periode moet zijn. Wat je daar allemaal ziet dan...
                            http://www.enthousiastes-bugatti-als...l-bugatti.html
                            Je hebt gelijk, linkje gevonden naar wat meer pics: https://www.topgear.com/car-news/sup...41SCbAiwf51U#1
                            Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Blijft een aparte verschijning die GTR.

Wel een flinke strijkplank, amai

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                                    Hier in de buurt rijd er de laatste maanden ook één, blijft toch mooie wagen

Comment

• Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Marcos Mantis, das pas een spot!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                          Marcos Mantis, das pas een spot!
                                          Had er nog nooit van gehoord eigenlijk, maar zag dat het ietwat speciaal was

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Working...
                                          X