Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VII
Ik moest zaterdag eigenlijk nog denken toen ik een middagje Antwerpen gedaan had, en nadien nog wat in't land had rond gecrosst.
Vlaanderen moet echt toch wel één van de rijkste omgevingen ter wereld zijn. De Porsches en Ferrari's zijn hier echt wel zéér talrijk aanwezig tegenwoordig.
Ik moest zaterdag eigenlijk nog denken toen ik een middagje Antwerpen gedaan had, en nadien nog wat in't land had rond gecrosst.
Vlaanderen moet echt toch wel één van de rijkste omgevingen ter wereld zijn. De Porsches en Ferrari's zijn hier echt wel zéér talrijk aanwezig tegenwoordig.
Dat gevoel heb ik ook soms, als je er op let hoeveel Porsches er rondrijden ...
En range rovers ook bij de fleet. Maar de RR en porsches zullen wel op de zaak staan.
Dit soort wagens kosten meer als ze op de zaak staan dan als je ze prive koopt. met een aftrekbaarheid van slechts 40% vanaf januari (nu ook slechts 50%) en een vaa van €1500/maand en meer kan je bezwaarlijk zeggen dat er veel voordeel mee gedaan word.
Afgelopen weekend even naar Milaan heen en weergereden omdat de oudste zoon daar gaat studeren. Onderweg veel moois gezien, oa 2 Bugatti Chiron's in het wild (een blauwe op UK platen en een rood-zwarte waarvan ik de platen niet gezien heb), helaas was ik te laat om de gsm boven te halen. Was allemaal in de buurt van Molsheim, blijkbaar was daar een feestje voor 110 jaar Bugatti.
In Milaan dit triootje kunnen vastleggen:
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Afgelopen weekend even naar Milaan heen en weergereden omdat de oudste zoon daar gaat studeren. Onderweg veel moois gezien, oa 2 Bugatti Chiron's in het wild (een blauwe op UK platen en een rood-zwarte waarvan ik de platen niet gezien heb), helaas was ik te laat om de gsm boven te halen. Was allemaal in de buurt van Molsheim, blijkbaar was daar een feestje voor 110 jaar Bugatti.
In Milaan dit triootje kunnen vastleggen:
In Molsheim is er elk jaar een Bugatti-bijeenkomst, ik geloof dat het ongeveer deze periode moet zijn. Wat je daar allemaal ziet dan...
Comment