Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik was tijdens de GT3 races altijd hard aan het supporteren voor de driekleurige Mantis. Fleurde letterlijk het deelnemersveld op.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

• daarnet een X7 gezien, maar had mijn groothoeklens niet bij. Helaas geen foto dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door skremar Bekijk Berichten

Dit soort wagens kosten meer als ze op de zaak staan dan als je ze prive koopt. met een aftrekbaarheid van slechts 40% vanaf januari (nu ook slechts 50%) en een vaa van €1500/maand en meer kan je bezwaarlijk zeggen dat er veel voordeel mee gedaan word.
        Het is echt overdreven geworden imo.

Een prijs laten maken voor een Velar. Past perfect binnen mijn gekregen budget. Wel 900 vaa per maand

Langs de andere, privé rij ik geen velar voor 900 per maand..
        BMW X5 45e

Comment

• Man zat niet handsfree te bellen. Onbegrijpelijk vind ik dat altijd met zo'n dure auto bij.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Comment

• Zat gij dan een handsfree foto te trekken ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
              Zat gij dan een handsfree foto te trekken ?
              Nee, maar als ge niet met een dure auto rijdt mag da :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Zat gij dan een handsfree foto te trekken ?
                LOL, ik wist al dat ik die opmerking ging krijgen
                Ik zou me nog kunnen proberen te redden door te pretenderen dat ik een dashcam heb, maar ik pleit schuldig

Ter mijner verdediging, zijn gesprekje duurde blijkbaar wel een pak langer dan mijn fotosessie.

Comment

• Omdat de file vanuit Berlijn mega was gisteren maar wat auto's gespot

Comment

• Aan de shuttle in Calais mijn eerste Cullinan gezien, wat een beest zeg ( zwart ext, flash rood interieur, chinese eigenaar ).
                    VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Daarvoor is hij gemaakt. Nieuwe rijken zonder smaak.

Comment

• Fisker blijft toch een head turner

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• moh ...da wijs ! had ik nog nooit van gehoord. Heeft wat van die Slingshot

Comment

• Wat zou het voordeel zijn van daar maar 1 wiel aan te zetten vanachter ?

Comment

• Geen.

Comment

Wat zou het voordeel zijn van daar maar 1 wiel aan te zetten vanachter ?
                                  Dat is een overblijfsel van vroeger in Engeland.

Er is een periode geweest dar je daar rijtaks betaalde volgens het aantal wielen.
                                  Vandaar dat er toen een hoop constructeurs wagens op de markt brachten met 3 wielen.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Jay Leno ...

Steve Hall, President of Vanderhall Motor Works, stops by the garage to show Jay their latest three-wheeled vehicle model, the 2017 Vanderhall Venice.» Subsc...
                                    Last edited by patje007; 24/11/2019, 20:32.
                                    TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Nog een paar spots tijdens een dagje Milaan afgelopen week:

Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Ferrari
                                        BMW X5 45e

Comment

• Doe mij maar de Lambo, en een Panerai graag

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                          X