Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VII
kende het niet, toen ik de f16 zijwaarts zag staan door de struiken dacht ik dat het een smart roadster was...eigenlijk de betere versie kwa boite, meer vermogen als een brabus en ongeveer zelfde prijs...€25k voor de f16
In Knokke zie je voornamelijk de meest recente modellen rijden van sportwagens. Voor porsche de 991 of 992, bij ferrari de 488, f8,.. Je moet al goed rondkijken om een ferrari 360, 430 of porsche 997 turbo te zien waar het er 10 jaar geleden van krioelde in Knokke.
Wat ik me steeds afvraag waar de oudere modellen naartoe gaan? Zijn die doorverkocht naar andere eigenaars die ze staan hebben in garages / gaan ze naar het buitenland,…?
Denk dat een groot deel naar het buitenland gaan. België heeft een vrij goede reputatie betreffende tweedehandswagens wegens Carpass. Dat is niet helemaal waterdicht maar het biedt toch een redelijk goede manier om de geschiedenis te achterhalen.
Veel mensen gaan auto's kopen in Duitsland, maar daar blijkt 1 op 3 een teruggedraaide kmteller te hebben.
Comment