Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Ook toeval, gisteren waren we hier in een topic nog bezig dat we eigenlijk weinig Ferrari's zagen rijden, zelfs in Italië. Vanmorgen tijdens mijn jogging kon ik er hier in Hasselt niet langs kijken

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Ja, die Ferrari Roma was me afgelopen nacht ook al opgevallen. Ik zou het niet durven, zo een dure auto daar parkeren.
        Een stukje verder op de Havermarkt staat ook vaak een BMW I8 geparkeerd.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          Ja, die Ferrari Roma was me afgelopen nacht ook al opgevallen. Ik zou het niet durven, zo een dure auto daar parkeren.
          Een stukje verder op de Havermarkt staat ook vaak een BMW I8 geparkeerd.
          Aha, stond die daar vannacht al. Gevaarlijk idd! Mijn foto's zijn van rond 9u. Ja, die i8 ken ik ook, was vanmorgen wel niet te zien.
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
            Aha, stond die daar vannacht al. Gevaarlijk idd! Mijn foto's zijn van rond 9u. Ja, die i8 ken ik ook, was vanmorgen wel niet te zien.
            Ja, rond 1 uur toen ik de stad uit ging richting mijn auto om naar huis te gaan.
            De i8 kwam toen net toe op de Havermarkt.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Het gaat vlotjes met exclusieve auto's spotten tijdens het loopje s' morgens. Vandaag deze, naast mijn deur zelfs, een Rolls begot

Een Wraith nog wel, had ik zelf nooit irl gezien. Ik zou wel een andere kleur gekozen hebben, maar da's smaak natuurlijk.

Comment

• straf dat een Zwitser naar Belfius private bank komt .

mooie spot!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door skremar Bekijk Berichten
                  straf dat een Zwitser naar Belfius private bank komt .
                  mooie spot!
                  Hahaha, dacht ik ook al. Hoewel ik zie daar regelmatig buitenlandse nummerplaten maar niet op een RR Wraith. Lijkt me nogal een grote koffer te hebben dus daar past wel wat in

Comment

• Knappe spot idd. Die mag exclusive genoemd worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                      Ik was verkeerd, het was niet mijn eerste Wraith irl. Ik zie nu dat ik vorig jaar in Polen ook eentje gespot heb

Nog nooit eentje gezien met een Belgische nummerplaat dan

Comment

• Ram promaster 3.6 v6, op lpg natuurlijk….hoe kom je erop dit in te voeren

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Gisteren nog een zeldzame die einde loopbaan is gezien:

Comment

• Toch wel een vette bak irl

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Vanmorgen een X4 M Competion in speciale kleurtjes:

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Mijn eerste live.. speciaal maar niet echt knap imo

Verstuurd vanaf mijn SM-S711B met Tapatalk

Comment

Working...
                                    X