Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VII
Collapse
X
-
Ook toeval, gisteren waren we hier in een topic nog bezig dat we eigenlijk weinig Ferrari's zagen rijden, zelfs in Italië. Vanmorgen tijdens mijn jogging kon ik er hier in Hasselt niet langs kijken
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
- Likes 1
Comment
-
Ja, die Ferrari Roma was me afgelopen nacht ook al opgevallen. Ik zou het niet durven, zo een dure auto daar parkeren.
Een stukje verder op de Havermarkt staat ook vaak een BMW I8 geparkeerd.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenJa, die Ferrari Roma was me afgelopen nacht ook al opgevallen. Ik zou het niet durven, zo een dure auto daar parkeren.
Een stukje verder op de Havermarkt staat ook vaak een BMW I8 geparkeerd.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenAha, stond die daar vannacht al. Gevaarlijk idd! Mijn foto's zijn van rond 9u. Ja, die i8 ken ik ook, was vanmorgen wel niet te zien.
De i8 kwam toen net toe op de Havermarkt.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Het gaat vlotjes met exclusieve auto's spotten tijdens het loopje s' morgens. Vandaag deze, naast mijn deur zelfs, een Rolls begot
Een Wraith nog wel, had ik zelf nooit irl gezien. Ik zou wel een andere kleur gekozen hebben, maar da's smaak natuurlijk.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door skremar Bekijk Berichtenstraf dat een Zwitser naar Belfius private bank komt .
mooie spot!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Nog nooit eentje gezien met een Belgische nummerplaat danEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment