Mededeling

Collapse
No announcement yet.

auto keuren voor verkoop als handelaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• auto keuren voor verkoop als handelaar

Beste,
    ik heb dus mijn eerste auto gekocht als handelaar.
    Deze was niet gekeurd voor verkoop.
    Die zou ik nu willen keuren voor verkoop, maar ik heb nog geen z platen.
    Dus zou ik met de platen van mijn wagen willen gaan.
    Dus op het inschrijving bewijst staan de platen 1 AAA 111
    Ik zou naar de 2dehandskeuring met de platen van mijn wagen gaan 1 Bbb 111
    En dan zou ik deze wagen vekopen en zou deze ingeschreven worden op 1 CCC 111
    Is dit mogelijk ?
    alvast bedankt

NEEN!

1) je rijdt onverzekerd en zonder verkeersbelastingte betalen naar de keuring
    2)Je kan wel de wagen aanbieden op de keuring met jouw platen (maar niet op de openbare weg rijden) maar dan moet die op deze platen ingeschreven worden.

enkel keuring op de originele platen 1 AAA 111 of met z-platen is mogelijk als je 1 CCC 111 wilt bekomen.

Comment

de platen 1 AAA 111 zijn al uitgeschreven. de verkoper had deze al teruggestuurd. dus de enige mogelijkheid is met z platen ?
      Als ik het goed begrijp.

Comment

Neen, je zou ook met de koper van het voertuig zijn platen kunnen aanbieden, maar dan moet deze natuurlijk ook op die platen willen inschrijven...

Comment

danku wel voor de informatie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
            NEEN!

1) je rijdt onverzekerd en zonder verkeersbelastingte betalen naar de keuring
            Als je je verzekering verwittigt, dan kan je overeenkomen dat je (tijdelijk) BA verzekering hebt op die andere wagen.

Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
            2)Je kan wel de wagen aanbieden op de keuring met jouw platen (maar niet op de openbare weg rijden) maar dan moet die op deze platen ingeschreven worden.
            Vandaag hier gelezen dat dat blijkbaar vrij makkelijk te omzeilen valt:

Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk Berichten
            Op de keuring en/of douane zetten ze wel het inschrijvingsformulier op de naam waar de nummerplaat staat op ingeschreven. Dus ook alle nodige documenten meenemen. Maar achteraf kan je dit eenvoudig en snel laten veranderen in de koper zijn naam.

Comment

Working...
            X