Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Automatische route administratie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Automatische route administratie

Beste forumleden,

Aangezien ik 1 wagen op de bvba heb die enkel voor het werkverkeer gebruikt word, en ik daar een 4500€ vaa voor betaal, denk ik eraan om deze aan te geven als zuivere werkauto.

Daarom zou ik een route administratie moeten bijhouden, zou niet verplicht zijn maar voor de goede orde bij eventuele controle lijkt dit mij het best.

Ik doe een 60000km per jaar, met een 5 a 6 tal stops per dag, dus ik wil me liever niet bezig houden om bij elke start/stop iets op een app te moeten aanvinken.

Ik heb al wat gegoogled maar ik geraak er niet helemaal aan uit.

Zijn er automatische registrators die automatisch connectie maken met je auto en km stand/ gps waarbij je de gegevens gewoon kan opvragen wanneer gewenst?

Alvast bedankt

Grts

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Elke track and trace kan dit toch?
    Polo 6n 1.4

Comment

Zoek eens op kilometerregistratie, mogelijk met bijtelling. In NL worden zo'n of toestellen veel gebruikt.

Comment

Google maps doet dat toch ook? (Mijn tijdlijn)

Comment

Doet een Transics zoiets niet? (ok, ziet er niet uit maar als werkauto...)

Comment

Ik heb een ODB2-bakje zitten van Novatel Wireless (MT3060 - GSM2398-00) Logt automatisch alle ritten, en via de corresponderende website kun je dan aanduiden of het privé of zakelijk was.
            Ik heb dit via mijn werkgever/verzekeringsmaatschappij, maar het kan ook rechtstreeks aangekocht worden.
            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Working...
            X