Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Crit'Air ecovignet voor Frankrijk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door trimitie
    Mijn deze morgen besteld. Weet nooit dat we op reis de ring van Parijs oprijden en voor dit klein bedrag ben je in orde !
    En dan? De ring is vrijgesteld hé. Enkel centrum.

Dat bedoel ik dus hé, uit het niets lanceren ze dat en de media geeft geen deftige uitleg. Ben zeker dat 90% van de aanvragen gewoon uit onwetendheid is. Goed verdiend voor die Fransen.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Dat bedoel ik dus hé, uit het niets lanceren ze dat en de media geeft geen deftige uitleg. Ben zeker dat 90% van de aanvragen gewoon uit onwetendheid is. Goed verdiend voor die Fransen.

Klopt wat je zegt. Ik heb ook veel te snel gereageerd door een vignet te bestellen omdat ik op reis vetrek binnenkort. Normaal ben ik ook kritischer in die dingen.

Comment

Ik ben vandaag 4 uur bezig geweest om het vignet aan te kopen en het lukt mij niet. Ik vul het formulier in en er komt telkens een melding dat de gegevens foutief zijn. Immatriculation is toch nummerplaat ???? En première date is toch de datum van inschrijving van het voertuig ???? Marque "Dacia" is ook niet correct!!!. Ik heb met het ministerie in Frankrijk gebeld en niemand weet hoe het komt ..... Kan iemand mij helpen ???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door annekevos
          Ik ben vandaag 4 uur bezig geweest om het vignet aan te kopen en het lukt mij niet. Ik vul het formulier in en er komt telkens een melding dat de gegevens foutief zijn. Immatriculation is toch nummerplaat ???? En première date is toch de datum van inschrijving van het voertuig ???? Marque "Dacia" is ook niet correct!!!. Ik heb met het ministerie in Frankrijk gebeld en niemand weet hoe het komt ..... Kan iemand mij helpen ???
          Gewoon geen vignet kopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz

heb het ook op verschillende sites op moeten zoeken. ring is niet nodig. alleen op letten dat ik niet door Lyon centrum rij.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Ik heb mijn vignet op een leeg cd hoesje geplakt en zo tegen mijn voorruit geklemd. Het past net in de rand aan minn voorruit en bleef mooi zichtbaar steken. Nadat ik thuis was heb ik deze opgeborgen in mijn handschoenkastje. Voorruitje blijft leeg. ;-)

Comment

Het vignet is dus mogelijks wel nodig op de ring rond Parijs.
                Naargelang de weersomstandigheden kan het worden uitgebreid tot de A86.
                Dit geven ze dan weer via borden en moet je bij een bezoek op voorhand bekijken op de sites.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                X