Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
De blauwe vrienden sturen hem dan naar de keuring waar hij een rode kaart zal krijgen... Hoogstwaarschijnlijk mag hij er zelfs niet meer mee naar huis toe rijden vanaf de keuring. Doen ze in uitzonderlijke gevallen als er een veiligheidsrisico is, en dat is hier duidelijk het geval.
De blauwe vrienden sturen hem dan naar de keuring waar hij een rode kaart zal krijgen... Hoogstwaarschijnlijk mag hij er zelfs niet meer mee naar huis toe rijden vanaf de keuring. Doen ze in uitzonderlijke gevallen als er een veiligheidsrisico is, en dat is hier duidelijk het geval.
Tja en die is dan verwonderd dat hij een boete zal krijgen de blauwe vrienden kijken ook mee...
Verlagen is veel te veel shit in België
Verlagen is geen shit in BE, zolang ge het maar goed doet.
Wat die onnozelaar doet in het filmpje, da's in mijn ogen niet verlagen, da's uw auto naar de zak helpen.
Bepaald moment zegt hij zelf dat zijn wielkassen zijn banden raken, ideaal om kappen in uwe band te krijgen en in extremis uiteindelijk een klapband (afhankelijk van hoe hard die wielkassen tegen zijn bandenzitten natuurlijk, is dan ook worst case scenario.
Maar in dit geval vind ik het meer dan normaal dat deze tegen gehouden wordt eerlijk gezegd. + Zo een golfke MK5 krijgt ge ook niet zomaar zo plat zonder gefoefel, ben er 99% zeker van dat die een notch heeft laten doen (stukje uit chasis laten slijpen zodat de cardan niet tegen het chasis hangt).
2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Bepaald moment zegt hij zelf dat zijn wielkassen zijn banden raken, ideaal om kappen in uwe band te krijgen en in extremis uiteindelijk een klapband (afhankelijk van hoe hard die wielkassen tegen zijn bandenzitten natuurlijk, is dan ook worst case scenario.
Maar in dit geval vind ik het meer dan normaal dat deze tegen gehouden wordt eerlijk gezegd. + Zo een golfke MK5 krijgt ge ook niet zomaar zo plat zonder gefoefel, ben er 99% zeker van dat die een notch heeft laten doen (stukje uit chasis laten slijpen zodat de cardan niet tegen het chasis hangt).
jammer
In Nederland en Duitsland kan je op een legale manier aanpassingen doen, je legt het voor, het wordt (al dan niet) goedgekeurd en klaar.
In België ....ja daar maken sommigen de zaak belachlijk en ze worden blijkbaar niet van straat geplukt.... ik schaam me weer een Belg te zijn
Als ik dan zie wat je in Nederland mag lassen en door de controle geraakt als het goed gedaan is, hier doen ze al onnozel als ze een beetje roest zien
Triestig land
jammer
In Nederland en Duitsland kan je op een legale manier aanpassingen doen, je legt het voor, het wordt (al dan niet) goedgekeurd en klaar.
In België ....ja daar maken sommigen de zaak belachlijk en ze worden blijkbaar niet van straat geplukt.... ik schaam me weer een Belg te zijn
Als ik dan zie wat je in Nederland mag lassen en door de controle geraakt als het goed gedaan is, hier doen ze al onnozel als ze een beetje roest zien
Triestig land
edit : als er nu zijn die ons domme Belgen noemen, tja
Ja bij oldtimers is dat normaal dat ze dat doen, geen keuring dus profiteren ze ervan.
Je moet eens Radikalbugz op Youtube intikken, zijn Walen die titanium platen onder hun keves leggen om meer vonken te trekken.
Comment