Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto verlagen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Auto verlagen?

Tuningfan verlaagd auto tot op schuurniveau

Zeker ook filmpje eens bekijken in het artikel

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Ik heb vroeger ook enorm laag gereden, maar dit is er echt over.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Mag daarmee op de openbare weg worden gereden?
      Banden die tegen de carrosserie schuren lijkt mij niet gezond.

Comment

Tja en die is dan verwonderd dat hij een boete zal krijgen de blauwe vrienden kijken ook mee...
        Verlagen is veel te veel shit in België
        Polo 6n 1.4

Comment

De blauwe vrienden sturen hem dan naar de keuring waar hij een rode kaart zal krijgen... Hoogstwaarschijnlijk mag hij er zelfs niet meer mee naar huis toe rijden vanaf de keuring. Doen ze in uitzonderlijke gevallen als er een veiligheidsrisico is, en dat is hier duidelijk het geval.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
            De blauwe vrienden sturen hem dan naar de keuring waar hij een rode kaart zal krijgen... Hoogstwaarschijnlijk mag hij er zelfs niet meer mee naar huis toe rijden vanaf de keuring. Doen ze in uitzonderlijke gevallen als er een veiligheidsrisico is, en dat is hier duidelijk het geval.
            En wel veiligheidsrisico is daar aan?

Te traag rijden, ze kunnen hem niet flitsen?

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
              Tja en die is dan verwonderd dat hij een boete zal krijgen de blauwe vrienden kijken ook mee...
              Verlagen is veel te veel shit in België
              Verlagen is geen shit in BE, zolang ge het maar goed doet.
              Wat die onnozelaar doet in het filmpje, da's in mijn ogen niet verlagen, da's uw auto naar de zak helpen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten

Bepaald moment zegt hij zelf dat zijn wielkassen zijn banden raken, ideaal om kappen in uwe band te krijgen en in extremis uiteindelijk een klapband (afhankelijk van hoe hard die wielkassen tegen zijn bandenzitten natuurlijk, is dan ook worst case scenario.

Maar in dit geval vind ik het meer dan normaal dat deze tegen gehouden wordt eerlijk gezegd. + Zo een golfke MK5 krijgt ge ook niet zomaar zo plat zonder gefoefel, ben er 99% zeker van dat die een notch heeft laten doen (stukje uit chasis laten slijpen zodat de cardan niet tegen het chasis hangt).
                2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo

Bepaald moment zegt hij zelf dat zijn wielkassen zijn banden raken, ideaal om kappen in uwe band te krijgen en in extremis uiteindelijk een klapband (afhankelijk van hoe hard die wielkassen tegen zijn bandenzitten natuurlijk, is dan ook worst case scenario.

Maar in dit geval vind ik het meer dan normaal dat deze tegen gehouden wordt eerlijk gezegd. + Zo een golfke MK5 krijgt ge ook niet zomaar zo plat zonder gefoefel, ben er 99% zeker van dat die een notch heeft laten doen (stukje uit chasis laten slijpen zodat de cardan niet tegen het chasis hangt).
                  Sowieso een notch... De zot!!

Comment

jammer
                    In Nederland en Duitsland kan je op een legale manier aanpassingen doen, je legt het voor, het wordt (al dan niet) goedgekeurd en klaar.
                    In België ....ja daar maken sommigen de zaak belachlijk en ze worden blijkbaar niet van straat geplukt.... ik schaam me weer een Belg te zijn
                    Als ik dan zie wat je in Nederland mag lassen en door de controle geraakt als het goed gedaan is, hier doen ze al onnozel als ze een beetje roest zien
                    Triestig land

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten
                      jammer
                      In Nederland en Duitsland kan je op een legale manier aanpassingen doen, je legt het voor, het wordt (al dan niet) goedgekeurd en klaar.
                      In België ....ja daar maken sommigen de zaak belachlijk en ze worden blijkbaar niet van straat geplukt.... ik schaam me weer een Belg te zijn
                      Als ik dan zie wat je in Nederland mag lassen en door de controle geraakt als het goed gedaan is, hier doen ze al onnozel als ze een beetje roest zien
                      Triestig land
                      edit : als er nu zijn die ons domme Belgen noemen, tja

Comment

En alle moet hier met die CE papieren zijn... Elders enkel TUV. Das pas belachelijk

Comment

Soms heb ik echt eens zin om naar Ben Weyts te schrijven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten

Nu zijde aan 't trollen he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door herbie66
                              Soms heb ik echt eens zin om naar Ben Weyts te schrijven
                              Helpt niks... Die man is zelf het noorden kwijt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Helpt niks... Die man is zelf het noorden kwijt.

Volgens mij slaapt dienen met ne helm op 's nachts...

Comment

Van mij mag hij dat . Kan hij de bulten op de baan ook glad strijken.

Comment

De buren zullen blij zijn met hem.
                                    Hopelijk werkt hij niet in ploegen.

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

bwa, ik heb al erger gezien, sommigen verwijderen zelf hun veren en steken een stang in de plaats
                                      diene nam al die steentjes mee op die pakring.

ik denk dat er hier net een muntstuk onder kon vooraan, dacht nogthans dat ik een foto had genomen met een muntstuk op...

balkje die al deels weggeschuurd was

Comment

Ja bij oldtimers is dat normaal dat ze dat doen, geen keuring dus profiteren ze ervan.
                                        Je moet eens Radikalbugz op Youtube intikken, zijn Walen die titanium platen onder hun keves leggen om meer vonken te trekken.

Vanaf 2.20

Comment

Working...
                                        X