Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto verlagen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

vonken trek ik ook met de capri, het enige dat ik nodig had was een autosnelweg met zo een verzakking in van een paar 10tal meter. als ik dan rond de 120 rijd en ik kom op dat lagere stuk, schuurde de uitlaat keihard op de grond en zag ik de vonken vliegen. NIKS verlaging. op de keuring zat de uitlaat 7cm van de grond. heb hun blokje van 11cm kapot gereden waar ik over moest (die plastic bumpers geven mee op dat blokje, mijn uitlaat niet ).
    stationchef erbij gehaald, kunnen mij niet afkeuren. niks verlaagd, gewoon oudere veren die wat doorgezakt zijn maar wel de wegleggingstest nog perfect doorgaan.

Comment

Banden en auto zullen niet lang mee gaan.
      Met een beetje geluk zijn de flikken hem al aan het zoeken, en kan hij een depanneur zoeken.
      Dan springt zijn plastiek sowieso weg.

Comment

Gisteren een meisje met een witte Mazda 323 tegengekomen en die lag ook zo laag.
        Had ook nog een uitlaat zonder demping.

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

https://www.een.be/iedereen-beroemd/...met-de-politie , daar hebben we dus politie voor ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
            Gisteren een meisje met een witte Mazda 323 tegengekomen en die lag ook zo laag.
            Had ook nog een uitlaat zonder demping.
            opengeschuurde uitlaat?

Comment

Working...
            X