Heb de zoekfunctie al paar keer gebruikt, maar ofwel zijn de topics heel oud ofwel zijn ze gesloten. Vandaar dat ik even een nieuw open.
Mijn vraag is vrij simpel:
- wat betalen jullie voor jullie sportwagen en bij welke maatschappij?
Stel de vraag omdat ik een andere wagen heb gekocht en een offerte heb laten maken bij de makelaar waar ik al enkele jaren klant bij ben. Moet zeggen dat ik toch geschrokken ben van hun "beste voorstel".
Wat info over mezelf:
- 31j
- rijbewijs sinds 18j
- schadevrij verleden
- ben mijn eerste jaren verzekerd geweest op naam van de ouders als hoofdbestuurder.
- verzekering op eigen naam al minstens 5-6j
- zowel mijn moeder, zus als ikzelf zitten al jaren bij deze makelaar
- BM staat negatief (dacht -2)
Info over de wagen:
- wagen is een jaar oud
- 280kw
- beschikt over enkele veiligheidssystemen (attention assist, lane assist, side assist, ...)
Had graag een omnium gehad op de wagen, maar vind €2800-3000 als beste tarief toch aan de hoge kant. Lijkt me dat dit toch lager moet kunnen.
Mijn vraag is vrij simpel:
- wat betalen jullie voor jullie sportwagen en bij welke maatschappij?
Stel de vraag omdat ik een andere wagen heb gekocht en een offerte heb laten maken bij de makelaar waar ik al enkele jaren klant bij ben. Moet zeggen dat ik toch geschrokken ben van hun "beste voorstel".
Wat info over mezelf:
- 31j
- rijbewijs sinds 18j
- schadevrij verleden
- ben mijn eerste jaren verzekerd geweest op naam van de ouders als hoofdbestuurder.
- verzekering op eigen naam al minstens 5-6j
- zowel mijn moeder, zus als ikzelf zitten al jaren bij deze makelaar
- BM staat negatief (dacht -2)
Info over de wagen:
- wagen is een jaar oud
- 280kw
- beschikt over enkele veiligheidssystemen (attention assist, lane assist, side assist, ...)
Had graag een omnium gehad op de wagen, maar vind €2800-3000 als beste tarief toch aan de hoge kant. Lijkt me dat dit toch lager moet kunnen.
Comment