Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verzekering sportwagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Bij wie was/ben je dan verzekerd geraakt?
    Vivium

Comment

Omnium voor exoten wordt vaak bij Britse of Nederlandse maatschappijen onderschreven. Voorschriften naar gebruik en bestuurders toe zijn dan heel strikt, maar de premie is een fractie van wat men aan een traditionele Belgische maatschappij zou betalen.

Uw Ghibli is toch geen zo'n uitzonderlijke wagen dat die niet verzekerd kan geraken?
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten

Waarom zou je ze apart pakken ? Om je makelaar de dikke commissie op die standalone te gunnen ?
        Dus m.a.w. ik word geript door mijn makelaar die mijn mini-omnium bij AXA zet en rechtsbijstand bij DAS? Dat is dus in zijn voordeel en niet in het mijne?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
          Omnium voor exoten wordt vaak bij Britse of Nederlandse maatschappijen onderschreven. Voorschriften naar gebruik en bestuurders toe zijn dan heel strikt, maar de premie is een fractie van wat men aan een traditionele Belgische maatschappij zou betalen.

Uw Ghibli is toch geen zo'n uitzonderlijke wagen dat die niet verzekerd kan geraken?
          Neen want je kan zelfs mercedes, bmw, jaguar enz. kopen die veel duurder kosten maar sommige verzekeringen doen geen maserati.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door konrad2

Dus m.a.w. ik word geript door mijn makelaar die mijn mini-omnium bij AXA zet en rechtsbijstand bij DAS? Dat is dus in zijn voordeel en niet in het mijne?
            Niet noodzakelijk. Bij mij zit alle rechtsbijstand van al mijn polissen apart in 1 rechtsbijstand. Ik denk dat je het eerder moet bekijken als in per definitie blindelings je makelaar vertrouwen is niet per se slim
            '16 Peugeot 308 SW blueHDI
            '15 Volvo XC60 D3

Comment

Neen want je kan zelfs mercedes, bmw, jaguar enz. kopen die veel duurder kosten maar sommige verzekeringen doen geen maserati.
              Zeg niet: "... die veel duurder kosten..."
              Maar zeg: "... die veel duurder zijn ..." of "... die meer kosten ..."
              Last edited by Maurice P.P.; 22/06/2017, 17:08.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Zeg niet: "... die veel duurder kosten..."
                Maar zeg: "... die veel duurder zijn ..." of "... die meer kosten ..."
                Bedankt voor de geniale ingeving. Je had beter gewoon gezegd herlees uw post alvorens deze te plaatsen en het ging ook opgelost zijn.

Comment

Bedankt voor de geniale ingeving. Je had beter gewoon gezegd herlees uw post alvorens deze te plaatsen en het ging ook opgelost zijn.

OF ?

Het was een grapje, vandaar het lachende smiley'tje.

Comment

Er is hier in het verleden besloten om elkaar niet aan te pakken op zinsbouw, schrijffouten ed tenzij het continu gebeurt en deze persoon er mee geholpen kan worden.
                    Er is dan ook een apart topic voor.
                    Last edited by Gixxer; 23/06/2017, 13:29.
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                      Er is hier in het verleden besloten om elkaar niet aan te pakken op zinsbouw, schrijffouten ed tenzij het continu gebeurt en deze persoon er mee geholpen kan worden.
                      Er is dan ook een appart topic voor.
                      Apart

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose

Apart
                        Had het nochtans goed geschreven.
                        Je kan nagaan hoe goed die automatische correctie werkt.
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Had het nochtans goed geschreven.
                          Je kan nagaan hoe goed die automatische correctie werkt.
                          jaja

Comment

Kleine update:
                            Super zo'n forum. Ben goed geholpen hier. Heb voorstellen en gegevens gekregen van leden waar ik zeker mee verder kon.
                            De conclusie was eenduidig. Het kon duidelijk veel beter en dus ga ik ook gewoon weg bij mijn makelaar. Spijtig dat iemand die al 13j klant was (met voornamelijk omnium verzekeringen), een schadevrij verleden, ... zo in de kou werd gelaten.

Comment

Veel plezier met de mooie bolide nog!
                              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy
                                Welke is het nu?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Comment

Ik laat het aan de OP als hij dat wil meedelen.
                                  '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                  '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                  '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                  '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                  '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                  '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                  '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                  '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                  '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ducky Bekijk Berichten
                                    Kleine update:
                                    Super zo'n forum. Ben goed geholpen hier. Heb voorstellen en gegevens gekregen van leden waar ik zeker mee verder kon.
                                    De conclusie was eenduidig. Het kon duidelijk veel beter en dus ga ik ook gewoon weg bij mijn makelaar. Spijtig dat iemand die al 13j klant was (met voornamelijk omnium verzekeringen), een schadevrij verleden, ... zo in de kou werd gelaten.
                                    Haha, met het oog op iets nieuws en onze 2 bestaande polissen, heb ik gisteren ook een andere verzekeringsmakelaar gecontacteerd (KBC-verzekeringen) Ze hebben in grote lijnen alles genoteerd en hebben me belooft dat ze verder contact met me gingen opnemen. Zéér benieuwd.
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Haha, met het oog op iets nieuws en onze 2 bestaande polissen, heb ik gisteren ook een andere verzekeringsmakelaar gecontacteerd (KBC-verzekeringen) Ze hebben in grote lijnen alles genoteerd en hebben me belooft dat ze verder contact met me gingen opnemen. Zéér benieuwd.
                                      Ik heb een aantal maanden geleden de proef op de som genomen (XC 70 en 330e). ik zit nu bij AG en liet KBC eens nakijken. AG was 13% goedkoper voor hetzelfde pakket en biedt ook nog een terugbetaling als je een schadevrij jaar erop hebt zitten.
                                      Last edited by Bjornj; 27/06/2017, 20:39.

Comment

Zit ook bij KBC... Ben van enkele zaken niet zo tevreden. Bvb dat ze zonder vragen mijn zoon als beginnend chauffeur erbij zetten waardoor mijn polis met 500 euro omhoog ging, terwijl dit ook anders kan. Is niet verplicht hem erbij te zetten maar dat heeft dan gevolgen op de franchise bij ongeval.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy
                                          Thanks!

Het is trouwens een 2016 A45 AMG.
                                          Misschien niet echt een sportwagen, maar toch wel wat paardjes onder de kap.
                                          Last edited by Ducky; 27/06/2017, 21:26.

Comment

Working...
                                          X