Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chiptuning mercedes benz vito 111 cdi bwj 2017

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Verantwoordelijkheid ligt inderdaad bij de eindgebruiker.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
      Waarom niet? Als je het doet en je geeft dit aan bij je verzekering is er toch geen probleem. Bij ieder automerk kan je toch een wagen kopen met dezelfde motor maar verschillende pks dus die zijn dan getuned in de fabriek en als je dat aftermarket doet bij een firma die deftig werk leverd kan je hetzelfde resultaat bekomen maar veel goedkoper.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
      Vaak zijn eenzelfde motoren inwendig aangepast voor meer vermogen.
      Z4 M40i

Comment

Bij het opdrijven van het vermogen van een camionette moet men vooral bewust blijven dat deze modellen niet geschikt zijn om te racen, er gebeuren al genoeg ongevallen met de gewone versies. Niet voor niets denkt men de toegelaten snelheid van deze modellen te beperken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten

Vaak zijn eenzelfde motoren inwendig aangepast voor meer vermogen.
          Ah ok, wist ik niet.Ik heb ook even overwogen om mijn Ghibli te chippen, kheb nu 330pk en 500nm en kon naar 390pk en 600nm gaan... de ghibli SQ4 heeft 411pk. Mijn persoonlijke garagist (die bij mij m'n 3 wagens komt onderhouden) zei me dat ik dit zeker mocht doen bij een erkende firma. Dealer van maserati was er natuurlijk 100% tegen, die zei me dat ik dit gerust ging mogen doen moest het de diesel versie geweest zijn maar doordat het de benzine is raadde hij me het af omdat deze motor complexer is en ook het feit dat de remmen dan weer niet zouden voldoen voor het hogere vermogen, mijn garagist weerlegde dit laatste omdat dit enkel van toepassing is als je de topsnelheid haalt en bij mij zou dit niet gedaan worden toch zeker niet in ons belgenlandje.Nuja kben eigenlijk blij met het vermogen was eerder om verbruik dit minderen, sneller schakelen door die hogere koppel maar dan zal ik de mooiere sound missen bij hogere toeren.
          Last edited by Schnippy; 27/06/2017, 20:37.

Comment

Als je je benzine motor laat tunen om minder toeren te maken bij het schakelen. Dan had je idd beter een diesel gekocht.
            wat ook een misverstand is, je toerental gaat niet verlagen bij constante snelheid omdat de motor getuned is.

Comment

Working...
            X