Oorspronkelijk geplaatst door order66
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LEZ Gent vanaf 2020
Collapse
X
-
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
- Likes 1
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
Gaan ze dan ook controleren op die speedelec piloten die het nodig vinden om met een rotgang door de voetgangerszones te fietsen?
Comment
-
Neen, daar moet je in 1ste versnelling heel de stad door…
WEG BLIJVEN
Alles wat ze daar verkopen kan je ook elders, meestal nog goedkoper, krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
natuurlijk niet
Automobilisten zijn al niet slimmer in een woonerf gebied. Als voetganger mag je daar oversteken waar je maar wil. Je hebt absolute voorrang. Wel…..als je graag sterft moet je dat maar eens uitproberen.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Neen, daar moet je in 1ste versnelling heel de stad door…den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Ik heb geen versnellingen dus geen probleem.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Gij zijt een specialleken hè.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Op zijn achterwielen met die opgedreven elektrische rolstoel, tis ne kerel ze“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Klopt allemaal en toch heb ik geen versnellingen.
Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
omdat ze hun energie halen uit alternatieve methodieken (WT / PV cellen) wil dit zeggen dat ze co2 neutraal zijn? Sterk staaltje van boerenbedrog. Check your sources.
Als politici /economie, een nieuw idee - principe lanceren, denken de meeste mensen, dat alles binnen enkele jaren in kannen en kruiken zal zijn…
Van dit “menselijk gebrek” maken populistische politici al eeuwen misbruik… en sommige mensen /families, laten zich telkens opnieuw vangen…
De kritiek al vergeten op:
(en vooral hoe populisten daar telkens misbruik van maakten en hun voordeel mee haalden...)- De boekdrukkunst
- Eerste elektriciteit centrales en netwerk
- Eerste gasnetwerken
- Stoomtrein (er gaat 100% zeker hongersnood optreden, want koeien geven geen melk meer en zullen sterven, graan groeit niet meer....)
- Benzineauto’s
- Autostrades in Europa…
- De eerste Euronorm bij auto’s
- Het verdwijnen van lood in benzine
- De eerste snelheidsbeperkingen in steden (deze gaven na 5 jaar, ook nog niet het verhoopte resultaat…) en sommige voetbal families zullen het nooit snappen….
- ....
(Wiki)
ps
De “groene economie” gaat niemand op dit forum, nog zijn kinderen, nog meemaken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
Misschien eens in de spiegel kijken….
Als politici /economie, een nieuw idee - principe lanceren, denken de meeste mensen, dat alles binnen enkele jaren in kannen en kruiken zal zijn…
Van dit “menselijk gebrek” maken populistische politici al eeuwen misbruik… en sommige mensen /families, laten zich telkens opnieuw vangen…
De kritiek al vergeten op:
(en vooral hoe populisten daar telkens misbruik van maakten en hun voordeel mee haalden...)- De boekdrukkunst
- Eerste elektriciteit centrales en netwerk
- Eerste gasnetwerken
- Stoomtrein (er gaat 100% zeker hongersnood optreden, want koeien geven geen melk meer en zullen sterven, graan groeit niet meer....)
- Benzineauto’s
- Autostrades in Europa…
- De eerste Euronorm bij auto’s
- Het verdwijnen van lood in benzine
- De eerste snelheidsbeperkingen in steden (deze gaven na 5 jaar, ook nog niet het verhoopte resultaat…) en sommige voetbal families zullen het nooit snappen….
- ....
(Wiki)
ps
De “groene economie” gaat niemand op dit forum, nog zijn kinderen, nog meemaken...“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Die LEZ trekt op niks! Afvoeren die handel!
ondertussen in antwerpen: https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210823_97489752
m.a.w. ‘t is nooit goed …
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenDie LEZ trekt op niks! Afvoeren die handel!
In Antwerpen zal het de schuld van NVA zijn, in Gent is het Open VLD, ergens anders zijn het de Sossen, Groene sandalendragers of de Tjeven, als we maar kunnen kreften.
- Likes 1
Comment
-
Jij woont in een boerenhol zeker?
In Gent zijn het trouwens de groene boomknuffelaars“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
een auto is ideaal voor op de boeren buiten, maar om u in een stad te verplaatsen zijn er veel efficientere methoden. auto's nemen gewoon te veel plaats in, als je ziet hoe weinig mensen ze vervoeren. Die plaats is er gewoon niet in een stad. Af en toe gebeurt het toch eens dat ik toch met de auto door antwerpen of brussel rijd, ik vind dat bepaald geen pretje dus probeer dat zoveel mogelijk te vermijden. In gent heb ik al helemaal geen auto nodig.
Niet alleen een kwestie van boomknuffelen, maar ook van rustig en aangenaam wonen (en tegelijk alles in de buurt te hebben ).
Ik geef al diegenen die niet meer naar gent willen komen groot gelijk: als 't enkel is om te shoppen of een terras te doen, kan je dat ook op verschillende andere plekken of je bestelt uw spullen online. Gent heeft dan geen meerwaarde voor die bezoeker, en de bezoeker ook niet voor gent.Last edited by sunking; 27/08/2021, 10:51.
Comment
-
Als je in de stad woont, je moet alle dagen naar je werk, je hebt kinderen die naar school en hobby moeten, enz… zal je er niet vanuit kunnen om de wagen te gebruiken. Misschien die omstandigheden eens eens weekje uitproberen
FYI: ik ga al 10 jaar niet meer NAAR Gent met de auto
Boomknufflelaars kijken alleen naar hun eigen omstandigheden. Als dat past is het ok, de rest… kan de boom inLast edited by order66; 27/08/2021, 11:08.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenAls je in de stad woont, je moet alle dagen naar je werk, je hebt kinderen die naar school en hobby moeten, enz… zal je er niet vanuit kunnen om de wagen te gebruiken. Misschien die omstandigheden eens eens weekje uitproberen
FYI: ik ga al 10 jaar niet meer NAAR Gent met de auto
Boomknufflelaars kijken alleen naar hun eigen omstandigheden. Als dat past is het ok, de rest… kan de boom in
P.S. Ik woon niet in een grootstad noch boerenhol, wel in een grote provinciestad, en de verkeersproblemen zijn hier ook niet meer te doen.Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 27/08/2021, 11:19.
Comment
-
Je denkt dan dat het voor iedereen mogelijk is om te werken of school te lopen naast de deur. Wat met bvb zelfstandigen die in de stad herstellingen moeten uitvoeren. Of kinderen/studenten die een specifieke richting willen volgen. Een school waar bvb muziek, dans, toneel, enz… gegeven wordt. Het wordt allemaal zo simpel voorgesteld. Er zijn veel mensen met andere omstandigheden om te werken of school te lopen. Of minder mobiele en oudere mensen. Die mensen worden allemaal geskipt door het Gentse ecofaschistische bestuur. En ondertussen worden honderdje bushaltes afgeschaft.
Voor alle duidelijkheid: ikzelf werk niet zo ver van mijn woonst, en ga al meer dan 30 jaar met de fiets naar het werk, weer en wind. Die huidige zever rond mobiliteit hoef ik geen lessen van te nemen. Jammer genoeg heeft het mij wel al een aanrijding met blijvende invaliditeit opgeleverd. Leve de fiets en de schitterende infrastructuur! En toch blijf ik fietsen (nu weliswaar noodzakelijkerwijs elektrisch).Last edited by order66; 27/08/2021, 11:32.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenDie LEZ trekt op niks! Afvoeren die handel!
het nieuwsblad is deel van de gesubsidieerde vivaldipers en het artikel past kompleet in hun narratief
net als de ngo's - gesubsidieerd door de staat - procedures aanspannen tegen hun staat om dmv politiek gekleurde rechters hun wil op te leggen
Comment
Comment