Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LEZ Gent vanaf 2020
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenLaat iedereen eens z'n oude verwarmingsketel vervangen en een taks opleggen aan mensen met een houtstoof/open haard.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
Dat brengt niet genoeg op en dat is juist de belangrijkste factor, 't moet opbrengen om de zitpenningen te kunnen blijven betalen, de rest is bijzaak.
Comment
-
Dat brengt niet genoeg op en dat is juist de belangrijkste factor, 't moet opbrengen om de zitpenningen te kunnen blijven betalen, de rest is bijzaak.
Comment
-
de auto geeft niet langer de go anywhere vrijheid en kopen met je geld wat je zelf wil is er ook niet meer bij. En dat terwijl een elektrische auto helemaal niet milieuvriendelijk is, via facebook kwam ik uit op volgend artikel. Dat zou de politiek beter eens doornemen:
Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenLaat iedereen eens z'n oude verwarmingsketel vervangen
De meeste mensen laten in dit geval hun verwarmingsketel ook effectief vervangen door een zuinigere/milieuvriendelijkere/niet meer overgedimensioneerde ketel.
Ja, ik weet het, niet alle installateurs zijn even plichtbewust (hoewel op dat vlak een enorme vooruitgang werd geboekt) en niet iedereen vervangt zijn ketel hoewel het zou moeten.
Last edited by Maurice P.P.; 30/06/2017, 11:31.
Comment
-
Comment
-
ook hier weer oldtimers die 40 jaar moeten zijn...terwijl de wet (momenteel) nog zegt 25 en het naar 30 jaar gaat gaan.
Ik hoop dat ze binnenkort in GPS een functie toevoegen, LEZ zone vermijden want anders hang je er de kortste keren aan met een nog vrij goede diesel of een oldtimer.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Met mijn Spitfire van 1975 mag ik gratis in Brussel verder bezoedelen, ook moet wie mij volgt met een gasmasker uitgerust worden. Vlekkeloos vorige week door de keuring met een waarschijnlijke uitstoot van 300gr en een CO% van 4,5. Deze wagen is dus niet te koop...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenWat iemand met een oudere dieselwagen eens zou moeten doen is berekenen hoeveel procent van de wegen hij niet meer mag gebruiken door al die regeltjes en dat dan aftrekken van zijn verkeersbelasting.
Kijken of dat pakt.
Je betaalt taks om overal in BE op de weg te mogen, en diesels betalen nog eens extra taks tov vroeger. Maar je mag wel op minder wegen rijden...
Comment
-
is toch net hetzelfde met dat verbod op watergebruik. We betalen voor de riolen, waterzuivering, etc allemaal taksen en belastingen, maar we mogen het van de minister wel niet gebruiken. Denk je dat we 5 dagen minder moeten betalen...hell noKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
In Gent zijn ze wel vrij laat, met het invoeren van een LEZ:- Sinds februari 2017: Antwerpen
- Vanaf 2018: Het Brussels Hoofstedelijk Gewest.
- Vanaf zomer 2018: Mechelen.
- Vanaf 2020: Gent.
- ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenMet mijn Spitfire van 1975 mag ik gratis in Brussel verder bezoedelen, ook moet wie mij volgt met een gasmasker uitgerust worden. Vlekkeloos vorige week door de keuring met een waarschijnlijke uitstoot van 300gr en een CO% van 4,5. Deze wagen is dus niet te koop...
Zet uw Spitfire gerust te koop
https://www.lne.be/lage-emissiezone-wat-en-waarom
Comment
-
LEZ in grote steden is gewoon hypcrisie... wie woont en leeft nog in deze grote steden ? Tja... Minder en minder begoede mensen, deze zijn al lang uit deze oorden gevlucht. Wie gaat dan verveeld zijn met deze maatregelen ? Gemakkelijk te raden... Wie er gewoon werkt blijft uit de wind, die heeft een firmawagen die regelmatig vernieuwd wordt, dus daar geen probleem !
- Likes 1
Comment
Comment