Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vlogger koopt mooie wagens en genereert zo inkomsten via youtube-kanaal.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vlogger koopt mooie wagens en genereert zo inkomsten via youtube-kanaal.

Bekende vlogger koopt wagens met inkomsten youtube kanaal.

En hij koopt ook speciale wagens om youtube filmpjes te maken, in dit filmpje legt hij het uit: https://www.youtube.com/watch?v=CTcJoQv-UQ4

Prachtige c63s coupé, ook wel erg om te zien dat zijn wagen met alle opties erop nog minder kost dan de catalogusprijs in België...

Nog een andere vlogger die het al iets verder geschopt heeft: https://www.youtube.com/watch?v=U8HQD3XaNoc

Hij bezit reeds een paar Amg's en nu zijn recenste aankoop AMG-GT R
    Last edited by Schnippy; 30/06/2017, 23:08.

is een gekend fenomeen:
    schmee150 (geschift wagenpark)
    Movlog
    Supercars of london
    Seen through glass
    Seb Delanney
    Salomondrin (geschift wagenpark)
    2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
    2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Let op meeste vloggers Halen hun groot geld uit sponserdeals of branding.
      YouTube helpt maar zijn niet de grote inkomsten.
      Polo 6n 1.4

Comment

De Tim (shmee) heeft nu ook wel een rijke achtergrond. Dat helpt ook wel wat.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Die shmee boert goed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
            is een gekend fenomeen:
            schmee150 (geschift wagenpark)
            Movlog
            Supercars of london
            Seen through glass
            Seb Delanney
            Salomondrin (geschift wagenpark)
            Archie Hemilton Racing hoort ook wel in dat rijtje.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
              Die shmee boert goed.
              Idd te zot voor woorden!

Comment

JWW voor mij.
                IRIDIUM
                Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                Helderzienden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iridium
                  JWW voor mij.
                  James is de enige die er gekomen is door zelf te werken, heeft een paar fabrieken voor ondergoed.

Is als hobby beginnen vloggen, 1 keer toevallig ontmoet en das echt een zalige kerel met de voeten op de grond.

Comment

Ik weet het. Ik bedoel dat ik hem liever volg dan Shmee, Salomondrin, Stg... voeten op de grond en je ziet hem genieten. De andere zijn me te commercieel.
                    IRIDIUM
                    Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                    Helderzienden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

James is de enige die er gekomen is door zelf te werken, heeft een paar fabrieken voor ondergoed.

Is als hobby beginnen vloggen, 1 keer toevallig ontmoet en das echt een zalige kerel met de voeten op de grond.

Is ook wel van rijke afkomst, maar is idd een prima ondernemer.

Autovlog uit m'n openingspost kan mij ook smaken maar hij is meer een AMG lover.

Comment

Diene Shmee vind ik zo irritant, kan filmpjes met hem nooit volledig bekijken.

TGE TV heb ik recent ook ontdekt via Archie Hamilton
                        En Carvlogger via Seb Delanney
                        Last edited by knight-rider; 24/07/2017, 01:34.
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Ze komen allemaal van een rijke achtergrond behalve Seb (het zijn ook geen sukkelaars).
                          En JWW is de enige die ik nog bekijk.

Polo 6n 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                            Diene Shmee vind ik zo irritant, kan filmpjes met hem nooit volledig bekijken.

TGE TV heb ik recent ook ontdekt via Archie Hamilton
                            En Carvlogger via Seb Delanney
                            Idd Shmee is irritant maar geeft toch wel telkens een mooie kijk op speciale wagens.. aleja toch wagens die ik nog niet veel ben tegen gekomen in m'n leven en dan mag hij ook soms met enkele op circuit gaan rijden... is wel leuk om een amateur eens bezig te zien met een nieuwe Ferrari op circuit.

Comment

Ja, klopt wel en hij post ook dagelijks nieuwe filmpjes, dus hij steekt er wel veel tijd in.

Comment

Ik kijk enkel nog Misha Charudin, ChrisDrift en Monkeylondon.. De rest heeft te veel streken en het gaat enkel over supercars.. Als er eens een dag niets is op die kanalen zou ik nog eerst eens een MrJWW kijken.

Shmee150: irritant
                                StG: meh, ok wel maar niet woow
                                SoL: Wat een jobbo, echt saai. Volgorde video's: New car - wrapping/detailing my car - new exhaust - sold my car
                                Archie Hamilton: clickbaiter
                                Seb Delanney: ambetante stem
                                Salomondrin: meh
                                MrJWW: laatste maanden wel mooi gefilmd, de meest normale gast
                                Last edited by ; 24/07/2017, 13:56.

Comment

Shmee, inderdaad kan ik ook niet zien. Die camera zo kort bij zijn gezicht... Ge kunt soms zijn adem door het scherm ruiken.

Ik volg vooral Doug DeMuro en The Leviathan. Ik hou niet zo van die overgemonteerde, Top Gear na-apende channels.

Comment

Ik ben toen ik zinnes was om een F-type te kopen eens op het kanaal van StG gesukkeld, en dan via de 'aanbevolen' filmpjes van youtube ook Shmee (die zijn gelispel werkt snel op de zenuwen), recenter AutoVlog etc ook wat bekeken.

Die dat zo elke paar weken/maanden een andere 'kopen', hebben volgens mij gewoon een deal met een handelaar in jonge luxe/super-cars, dat ze er beperkt mee mogen rijden tot er een koper is ... en dan is het van 'ja, ik doe hem weg want heb iets anders op het oog' ... en dan begint het spel terug van in het begin.
                                    Ze moeten wel, best moeilijk om zo'n kanaal interessant te houden, ik ben ze in ieder geval snel beu gezien.

Ik zie liever to-the-point reviews zoals carwow (soms wel grappig) en Thomas van Autogefuhl
                                    Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

Dat 'kopen' is inderdaad relatief.
                                      Bij een aantal merken worden wagens die door de autopers zijn gebruikt voor de testen, na een tijd (meestal na zowat een jaar) aan vloggers ter beschikking gesteld voor een langere periode (snel een maand of 6). Geen idee of er financieel iets tegenover staat. Vloggers zijn nu ook niet de meest kritische 'reporters'.
                                      Valt wel op dat ze bij hun 'nieuwe' wagens vaak niet uitweiden over opties die ze gekozen hebben, of waarom die en niet een andere. Dat is meestal wel een teken dat het niet echt over een aankoop gaat. Ik denk dat de meeste onder ons bij een aankoop daar net wel over praten.
                                      De titel van hun videos zijn dan ook meestal het meest expliciete, maar da's click bait en daar draait hun business model dan ook om.

Niet dat ik er problemen mee heb. Degene die succes hebben werken er volgens mij ook echt hard aan. Het is geen 9-to-5 job in ieder geval, met veel contacten leggen en proberen iets los te weken om te verslaan, en constant evalueren wat werkt en niet werkt.
                                      Ik heb wel eens wat artikelen gelezen over een aantal jonge gasten in de US die het ook probeerden en via kortlopende rentings van dure wagens zich ook probeerden op te werken, maar als het tegenvalt zit je snel met een berg schulden. Andere kant van de medaille die we dan niet meer zien.

Comment

Seb heeft zo de Megane GT en de Clio RS voor langere tijd gehad van Renault om mee te rijden.
                                        Ik ben bij Seb zijn kanaal uitgekomen toen ik naar informatie zocht over de Renault Megane GT begin dit jaar.

En zo heb ik eigenlijk de andere kanalen ontdekt:
                                        Archie Hamiltin Racing
                                        Supercars of London
                                        Seen through glass
                                        Salomondrin
                                        Shmee150
                                        Mr JWW
                                        Carvlogger

Marchettino is er ook nog

Comment

Working...
                                        X