Mededeling

Collapse
No announcement yet.

smalle SUV gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• smalle SUV gezocht

Hoi,
    We zouden graag een tweedehands luxe SUV (lederen zetels, automatische transmissie, arco...) kopen maar wegens een smalle garage mag deze niet te breed zijn.
    Liefst minder dan 1900mm, spiegels inclusief.
    Kent iemand zo'n model?

Bedankt

Zoiets?

Comment

een GLA? met spiegels zal je net rond de 1900 zitten denk ik
      lets have some more member berries

Comment

Waarom met spiegels inclusief ? Je kan bij de meeste merken de spiegels elektrisch inklappen. Zo zou je toch heel wat meer mogelijkheden hebben ? Je klapt ze op het laatste moment in zodat je het laatste stukje gewoon recht achteruit moet.

Comment

http://
          Last edited by camaro 68 rs; 11/07/2017, 09:03.
          Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
            een GLA? met spiegels zal je net rond de 1900 zitten denk ik
            Toch niet zie hierboven.
            Z4 M40i

Comment

Mercedes GLK?
              Vorig en eerste model BMW X3, X1,
              Alle generaties Honda CRV
              Hier vind je alle afmetingen:
              Afmetingen en gewicht voor alle automerken en automodellen. Op de WageNegaW website vindt u standaard grootte, massa en afmetingen van uw auto

2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Bedankt al. ik zal het eens bekijken.
                Spiegels inklappen is geen optie omdat ik in de garage al moet beginnen draaien (moeilijke inrit) en met de spiegels wil kijken waar ik heen ga .
                het hoeft eigenlijk niet echt een SUV te zijn, Als hij maar een hogere zitplaats heeft., maar dan ook weer gene berlingo oid
                Last edited by hast66; 11/07/2017, 10:29.

Comment

Je kan dan toch nog uit stappen?

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Denk dat ge beter een nieuw huis koopt.

Zult toch moeten zoeken naar zo'n klein suv'ke. Daar kunt ge ook leder en automaat op krijgen.

Comment

citroen c-crosser exclusive of zijn peugeot/mitsubishi broertje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hast66 Bekijk Berichten
                        Spiegels inklappen is geen optie omdat ik in de garage al moet beginnen draaien (moeilijke inrit) en met de spiegels wil kijken waar ik heen ga .
                        Zelfs een Captur (bestaat nu ook in Initiale versie: luxe op overschot) of een 2008 valt dan buiten de prijzen.
                        Met ingeklapte spiegels is een Captur al 1,77 m breed...

't Zal dan toch zo'n Suzuki-busje moeten worden, of een Subaru, ook knap!

Comment

En is een achteruitrijcamera geen oplossing ?

Comment

het hoeft eigenlijk niet echt een SUV te zijn, Als hij maar een hogere zitplaats heeft., maar dan ook weer gene berlingo oid

Dodge Ram ,wat hogere zitplaats .

http://
                            Z4 M40i

Comment

Panda Cross of Panda 4x4

(en dit is geen flauwe grap)

Fiat presents Fiat Panda, Panda 4x4, and Panda Cross (2017). Manufacturer press release and gallery of 32 high resolution Images.
                              2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                                Panda Cross of Panda 4x4

(en dit is geen flauwe grap)
                                Ha, gij vindt ons grappen flauw! We zullen het onthouden!

Comment

Met ne fiat panda lukt dat zeker, zelfs het uitstappen.
                                  Eugène is 88 en hij slaagt er al bijna zijn hele leven in om zijn piepkleine autootje veilig te parkeren in zijn piepkleine garage. Hij toont zelf hoe hij da...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                                    citroen c-crosser exclusive of zijn peugeot/mitsubishi broertje.
                                    even nagekeken en met spiegels uitgeklapt komt die ook aan minstens 2 meter. Ik vind niet echt ruimere SUV's, monovolumes die met uitgeklapte spiegels onder de 190 cm komen.
                                    Met welke wagen parkeer je momenteel in deze garage ?

Comment

Hoi,
                                      We zouden graag een tweedehands luxe SUV (lederen zetels, automatische transmissie, arco...) kopen maar wegens een smalle garage mag deze niet te breed zijn.
                                      Liefst minder dan 1900mm, spiegels inclusief.
                                      Kent iemand zo'n model?

Bedankt
                                      Dat is toch wel echt heel smal. Ik denk dat zelfs een Mitsubishi ASX net iets breder zal zijn dan die 190cm Ze geven 181cm aan voor de nieuwe zie ik nu maar dat is excl. een deel van de zijspiegels. De vorige versie was wel maar 177cm dus die zou je tweedehands zeker kunnen gebruiken.
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Niet echt luxe maar wel smal: Suzuki Ignis of Jimny...
                                        King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                                        2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Working...
                                        X