Mededeling

Collapse
No announcement yet.

evolutie brandstofprijzen in de niet zo verre toekomst

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• sorry bud
    kpn dropt Leroy

Het Nederlandse telecombedrijf KPN trekt de voorgenomen benoeming van Dominique Leroy als CEO in. Dat meldt KPN deze ochtend. De ex-topvrouw van Proximus is geen kandidaat meer in het proces om CEO en voorzitter van de raad van bestuur van KPN te worden, zo luidt het.

Comment

• topvrouw valt van haar troon......
      moeten we nu medelijden hebben??

Comment

• Eens een gekke vraag. Ik zie dus regelmatig van een afstand van die wallboxen waar dan de kabel in steekt. Kan iedereen die daar gewoon terug uittrekken? Met andere woorden, kunt ge gewoon stekkertje trek doen ipv belletje trek vroeger?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
          Eens een gekke vraag. Ik zie dus regelmatig van een afstand van die wallboxen waar dan de kabel in steekt. Kan iedereen die daar gewoon terug uittrekken? Met andere woorden, kunt ge gewoon stekkertje trek doen ipv belletje trek vroeger?
          Uiteraard is die kabel vergrendeld, tot hij d.m.v. het pasje of de app wordt ontgrendeld.

Comment

• Dat is geen gekke vraag. Ik heb die mezelf ook had gesteld. Het antwoord van DDD is duidelijk en eigenlijk logisch. Merci.
            King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
            2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• Had mij die vraag ook al gesteld..bij deze beantwoord dus ;-)

Comment

• Dat is dus idd wat ik mij afvroeg. Want het zou in de toekomst nogal wat geven als dat gewoon kon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Uiteraard is die kabel vergrendeld, tot hij d.m.v. het pasje of de app wordt ontgrendeld.
                  da's nu toch wel jammer, was net een wafelijzer aan het omvormen om daarop aan te sluiten. Hmm geen low cost wafelkraam dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                    Eens een gekke vraag. Ik zie dus regelmatig van een afstand van die wallboxen waar dan de kabel in steekt. Kan iedereen die daar gewoon terug uittrekken? Met andere woorden, kunt ge gewoon stekkertje trek doen ipv belletje trek vroeger?
                    beetje last van nostalgie ja ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

beetje last van nostalgie ja ?
                      Nee, niet echt. Mss eens als ik ne Zoë gratis zie laden aan nen Lidl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        5% van de mondiale olieproduktie vernietigd in saudi-arabie, olieprijs stijgt met 19%

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...ding~a7d2e3a2/
                        amper 2 weken na de aanval is de olieproductie in SA alweer volledig op peil

De olieproductie van Saudi-Arabië is volledig hersteld na de droneaanvallen op twee grote faciliteiten van staatsolieconcern Saudi Aramco medio vorige maand. Dat zei de Saudische energieminister Abdulaziz bin Salman vandaag op een energieconferentie in Moskou.

Comment

• toch raar dat nu niemand klaagt over de vervuiling door dat akkefietje?

Comment

• Diesel tanken wordt morgen/dinsdag duurder. Dat meldt de FOD Economie. De maximumprijs van diesel (B7) aan de pomp gaat met 1,9 cent omhoog tot 1,4030 euro per liter.

diesel zit in laagconjunctuur al terug aan € 1.4

Comment

• Met dank aan het cliquetsysteem.

Comment

• Toch staat vreemde genoeg de diesel overal weer onder de prijs van de 95

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• we verkopen ook geen diesels meer. alhoewel, van de eersten die overschakelden naar benzine zijn er toch weer wat terug naar diesel aan't gaan. tja 30.000 km per jaar en benzine, klopte toch iets niet met berekening denk ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
                                    we verkopen ook geen diesels meer. alhoewel, van de eersten die overschakelden naar benzine zijn er toch weer wat terug naar diesel aan't gaan. tja 30.000 km per jaar en benzine, klopte toch iets niet met berekening denk ik...
                                    Hier ook in twijfel, voor de eerste keer in jaren dat ik niet meer weer welke brandstof ik moet nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                      Hier ook in twijfel, voor de eerste keer in jaren dat ik niet meer weer welke brandstof ik moet nemen.
                                      ik blijf bij benzine, ik doe amper nog km met de auto.
                                      en de moto is ook benzine.
                                      Volgende misschien wel plugin hybrid
                                      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten

ik blijf bij benzine, ik doe amper nog km met de auto.
                                        en de moto is ook benzine.
                                        Volgende misschien wel plugin hybrid
                                        Plugin overwoog ik maar:
                                        - te duur
                                        - heb geen zonnepanelen
                                        - te zwaar voor mijn rijstijl.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Plugin overwoog ik maar:
                                          - te duur
                                          - heb geen zonnepanelen
                                          - te zwaar voor mijn rijstijl.
                                          mja, ze zijn wel prijzig. Alhoewel ik die koreanen best in budget zie passen.

hogere aftrekbaarheid voor mij, dus meerprijs krijg ik terug via jullie belastingen of zo
                                          zonnepanelen
                                          altijd korte ritten (max 35 als ik naar kantoor rij en daar kan ik ook laden)

en voordeel dat ik op weg naar de alpen gewoon kan doorknallen en niet 5x een pauze van een half uur moet gaan houden om de batterij van een full EV te gaan laden tot 80% met het risico dat er daar nog EV rijders voor mij de paal bezetten en je dus langer wachten.
                                          Last edited by Tomski; 22/12/2020, 13:42.
                                          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Working...
                                          X