Mededeling

Collapse
No announcement yet.

evolutie brandstofprijzen in de niet zo verre toekomst

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

hopelijk ontslaan ze eerst de 6000 CEO's die verantwoordelijk zijn
    Wat is dat nu voor onzin.
    Als die CEO nu de omslag niet maakt kunnen ze binnen 2-3 jaar een heel bedrijf sluiten.

BMW is gewoon al veel te laat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

BMW is gewoon al veel te laat.
      En wie nam er de beslissingen vroeger waardoor ze nu te laat blijken ? De man aan de lopende band ? Ontsla de schuldige zou ik zeggen, heb je direct een grote besparing als je ziet hoeveel meer verantwoordelijken soms betaald krijgen.

Comment

• Een CEO die toen een slechte visie had, zal dat in de toekomst ook hebben, dus ontslaan die wurstenfretter

Comment

hopelijk ontslaan ze eerst de 6000 CEO's die verantwoordelijk zijn
          En dan zijn de mensen altijd verwonderd dat die CEO's zoveel verdienen. Maar bij het minste dat fout loopt, roept iedereen voor zijn ontslag. Ik zou mij ook niet voor €2500/maand op mijne kop laten schijten

Comment

• Da's nu net de redenering. Daarvoor verdienen ze zoveel. Omdat ze verantwoordelijk zijn. Dus als ze verantwoordelijk zijn moeten ze ook verantwoordelijkheid nemen als het fout loopt en opstappen
            Je kan niet alles hebben hé en een groot loon en geen verantwoordelijkheid

Comment

• al die traditionele bedrijven zijn gewoon te groot en te stug om snel die, of een switch te kunnen maken...het zou zijn alsof cockerill sambre ineens een kunstofproducent ging worden of zelfs alsof de alsof de post ineens proximus moet worden...das gedoemd om te mislukken daar kunnen die ceo's ook nix aan doen...uw voetvolk; waar ik ook deel van uit maak kneedt je ook niet vandaag op morgen in een andere rol, heel die organisatie moet anders4
              en omdat de mens een gewoontedier en dat dik tegen zijn zin doet gaat die morren en lastig en gaan ze al dan niet opzettelijk fouten maken omdat het hun allemaal niet bevalt...met enorm veel productieverlies, afgekeurd product tot gevolg...bey-bey inkomen
              en denk niet dat die bedrijven ondanks hun enorme grootte zo ongelooflijk winstgevend zijn per kop dat er werkt, dat die de tijd hebben om te leren of zomaar naar de banken kunnen lopen voor krediet om jaren te overbruggen

Comment

• En het volgende probleem met EV's is er
                Van een slechte timing gesproken. Een Tesla van de politie van Fremont in Californië moest vrijdag in volle achtervolging het target laten gaan, omdat de batterij van de wagen bijna leeg was. Het departement blijft wel helemaal achter het lopende pilootproject met de elektrisch aangedreven Tesla’s staan.

Alhouwel dat met een ICE ook kan gebeuren, maar dan wat later

Comment

Da's nu net de redenering. Daarvoor verdienen ze zoveel. Omdat ze verantwoordelijk zijn. Dus als ze verantwoordelijk zijn moeten ze ook verantwoordelijkheid nemen als het fout loopt en opstappen
                  Je kan niet alles hebben hé en een groot loon en geen verantwoordelijkheid
                  En dan komt pas het ziekelijke deel. Zelfs als ze zelf opstappen, krijgen die nog een smak geld.
                  Meestal verdienen die mensen veel en krijgen die een bonus als het goed gaat. Maar zonder die bonus zitten ze ook al goed. Als die mensen ontslagen worden of ontslag nemen, dan winnen ze het grote lot. Dus zelfs bij slechte resultaten en opstappen, zijn ze binnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

En dan komt pas het ziekelijke deel. Zelfs als ze zelf opstappen, krijgen die nog een smak geld.
                    Meestal verdienen die mensen veel en krijgen die een bonus als het goed gaat. Maar zonder die bonus zitten ze ook al goed. Als die mensen ontslagen worden of ontslag nemen, dan winnen ze het grote lot. Dus zelfs bij slechte resultaten en opstappen, zijn ze binnen.
                    En waar gaan ze dan aan de bak geraken denk je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fahrenheit Bekijk Berichten

En waar gaan ze dan aan de bak geraken denk je?
                      Die vinden daarna altijd nog een job als onderbetaalde CEO bij een overheidsbedrijf in België ofwel in de politiek

Comment

Die vinden daarna altijd nog een job als onderbetaalde CEO bij een overheidsbedrijf in België ofwel in de politiek
                        Leuk. Doe je zelf ook voldoende je best om CEO te worden als het toch allemaal zo makkelijk is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fahrenheit Bekijk Berichten

Leuk. Doe je zelf ook voldoende je best om CEO te worden als het toch allemaal zo makkelijk is?
                          Ik zal nooit CEO worden omdat ik enerzijds de ambitie niet heb, en anderzijds de intentie niet heb en dus ook mijn best niet voldoende ga doen om het te worden. Ik heb bewondering voor die mensen. Ik was enkel maar wat ironisch aant zwanzen omdat die mensen telkens de hete brei over zich krijgen. Eender wat gebeurt, het is altijd de CEO geweest. Volgens de mensen verdient zo een CEO gewoon heel veel geld zonder dat die moet werken.

Comment

Ik zal nooit CEO worden omdat ik enerzijds de ambitie niet heb, en anderzijds de intentie niet heb en dus ook mijn best niet voldoende ga doen om het te worden.
                            ik heb er gewoon simpelweg de capaciteiten niet voor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

ik heb er gewoon simpelweg de capaciteiten niet voor
                              Zo kunt ge dat ook noemen. Ik heb zelfs geen zin om zelfstandige te worden. Mijn ma en mijne toenmalige stiefpa hebben een transportfirma gehad met 10 camions. Genoeg miserie gezien en geen zin om iets zelfstandig te gaan doen.

Comment

Een CEO die toen een slechte visie had, zal dat in de toekomst ook hebben, dus ontslaan die wurstenfretter
                                En dat is ook gebeurd op 16 Augustus 2019....
                                De nieuwe CEO mag nu de rommel opkuisen en de switch maken.

Gegarandeerd levert dat niet op wat ze willen, en binnen 2-3 jaar mag die opkrassen.

Comment

En het volgende probleem met EV's is er
                                  Van een slechte timing gesproken. Een Tesla van de politie van Fremont in Californië moest vrijdag in volle achtervolging het target laten gaan, omdat de batterij van de wagen bijna leeg was. Het departement blijft wel helemaal achter het lopende pilootproject met de elektrisch aangedreven Tesla’s staan.

Alhouwel dat met een ICE ook kan gebeuren, maar dan wat later
                                  En er heeft nog nooit een flik een benzinetank leeg gereden of zo....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    al die traditionele bedrijven zijn gewoon te groot en te stug om snel die, of een switch te kunnen maken...het zou zijn alsof cockerill sambre ineens een kunstofproducent ging worden of zelfs alsof de alsof de post ineens proximus moet worden...das gedoemd om te mislukken daar kunnen die ceo's ook nix aan doen.
                                    die CEO"s moeten dus met het bedrijf bezig zijn, evoluties zien, naar de toekomst kijken.
                                    Zodat er later niet snel een switch moet gemaakt worden. En ik denk dat sommige lonen zo exuberant zijn dat ze na een jaartje of twee binnen zijn, wat kan hen het schelen dat de boel dan om zeep draait ? Waarmee ik niet wil gezegd hebben dat hun job makkelijk is.
                                    Maar als een gewone werknemer zijn job niet goed doet vliegt 'm toch ook aan de deur ?

Comment

het is altijd de CEO geweest.
                                      het is toch die persoon, die (hopelijk) zegt wat er moet gebeuren ? Dus ja als het fout loopt is het zijn schuld. En als het niet zijn schuld is, dan is het geen CEO, of doet hij toch zijn job niet.

Comment

Maar als een gewone werknemer zijn job niet goed doet vliegt 'm toch ook aan de deur ?
                                        wat is 'niet goed doen natuurlijk', zware fouten, das iets duidelijk
                                        maar gewoon uw job niet goed genoeg doen in ogen van uw baas, niet genoeg inzet tonen, das allemaal niet zo simpel en vooral duur

sinds 2014 is er wel eea aangepast, maar dan nog in nieuw systeem is het opzeg...of uitbetalen 30 weken als je 10 jaar er werkt...das een hoop
                                        oud systeem is zelfs 10 maanden...dat kan niet elke baas zich zomaar veroorloven en houdt hem serjeus tegen

in geval bediende oud systeem

Comment

het is toch die persoon, die (hopelijk) zegt wat er moet gebeuren ? Dus ja als het fout loopt is het zijn schuld. En als het niet zijn schuld is, dan is het geen CEO, of doet hij toch zijn job niet.
                                          het is een revolutie dat in feite bezig is, op zelfs op 15 jaar tijd hervorm je zo'n reus niet als vw, zonder dat een hoop personeel moet hervormd worden...of erger, afgedankt en allemaal verse anders geschoolde werknemers in de plek

en dat gaat niet zonder harde akties van de bonden die de boel kompleet lamleggen of saboteren

Comment

Working...
                                          X